تور چین ارزان: چین راه چاره کنترل کرونا را اعلام نمود

به گزارش مجله سی نوا، تیمی از دانشمندا ن چینی با آنالیز کلی درباره اثربخشی واکسن ها و اعمال محدودیت ها راه حلی برای مهار ویروس کرونا را توصیه کردند.

تور چین ارزان: چین راه چاره کنترل کرونا را اعلام نمود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تایمز، به گفته محققان چینی، بازگشت به شرایط طبیعی در منطقه ها صفر کووید مانند چین باعث مرگ حدود 2 میلیون نفر در سال خواهد شد و کلید کنترل این ویروس فراوری واکسن هایی است که در پیشگیری از عفونت بهتر عمل نمایند.

محدودیت ها در منطقه ها صفر کووید چین در هفته های اخیر به علت میزبانی پکن از بازی های المپیک زمستانی با توجه به شیو نو بسیار مسری امیکرون مورد آنالیز قرار گرفته است.

دانشمندان چینی و متخصصان بهداشت عمومی بار دیگر بر لزوم حفظ کنترل های سخت گیرانه تاکید نموده و گفته اند که خطر انتقال بسیار زیاد است و عفونت انبوه فشار غیرقابل تحملی را بر سیستم بهداشت وارد می نماید.

محققان از مطالعات شیلی و انگلیس برای محاسبه اثربخشی پایه واکسن های فعلی استفاده کردند؛ آنها کارآیی پایه واکسن ها را در برابر بیماری علامتی 68.3 درصد تخمین زدند و این رقم در برابر مرگ، 86 درصد برآورد شد.

کارشناسان تاکید می نمایند، حتی با نرخ جهانی واکسیناسیون 95 درصدی، اگر تحرک جمعیت به سطح سال 2019 بازگردانده گردد، محققان تخمین زدند که همه منطقه ها کووید-صفر در طول یک سال بیش از 234 میلیون عفونت، از جمله 64 میلیون مورد علامت دار و دو میلیون مرگ را شاهد خواهند بود.

تیم دانشمندان چینی در مقاله ای که آدینه گذشته منتشر شد، گفت: نژاد بشر باید به توسعه واکسن ها و کشف راه های تازه برای بهبود محافظت از واکسن در برابر کرونا برای از بین بردن کووید-19 در سطح جهانی ادامه دهد.

وو زونیو، اپیدمیولوژیست ارشد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین (CCDC) نیز به گلوبال تایمز که به وسیله حزب کمونیست اداره می گردد، گفت: قبلا فکر می کردیم که کووید-19 اساساً می تواند به وسیله واکسن ها مهار گردد، اما اکنون به نظر می رسد که هیچ روش ساده ای برای کنترل آن جز با اقدامات جامع وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1699

به "تور چین ارزان: چین راه چاره کنترل کرونا را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین راه چاره کنترل کرونا را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید