شرایط سلامت گردشگران نوروز 1401 شهرستان تبریز در سامانه هوشمند امید کنترل می گردد

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کنترل شرایط سلامت گردشگران نوروز 1401 شهرستان تبریز در سامانه هوشمند امید اطلاع داد.

شرایط سلامت گردشگران نوروز 1401 شهرستان تبریز در سامانه هوشمند امید کنترل می گردد

احمد حمزه زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1401 شهرستان تبریز، با اشاره به این که گردشگری عامل مهم نشاط یابی کشور در دوران پسا کرونا خواهد بود، ادامه داد: در سایه فعالیت مجدد مجموعه های گردشگری پویایی و تحرک کشور در دوران پسا بازیابی خواهد شد.

وی با بیان این که طی نوروز 1401 ممنوعیت سفر نداشته و تنها محدودیت سفر خواهیم داشت، ادامه داد: با عنایت به واکسیناسیون سراسری در کشور و بهبود شرایط ابتلا به این بیماری در مقایسه با سال های گذشته، سال جاری تنها محدودیت سفر برای افرادی که واکسینه نشده اند، خواهیم داشت که در این راستا کنترل های لازم به وسیله سامانه هوشمند امید علوم پزشکی انجام خواهد شد.

حمزه زاده اضافه نمود: با توجه به این که ایام نوروز با ایاد شعبانیه مقارن خواهد بود، برنامه های شاد و مفرح در سطح شهر در مکان های باز و بعلاوه اماکنی مانند هتل ها و رستوران ها که دارای تاییدیه ستاد کرونا باشند، اجرا خواهد شد.

وی تشکیل کمیته نظارت بر فضای مجازی با همکاری پلیس فتا را از دیگر اقدامات مهم در راستای نظارت بر برگزاری تورهای گردشگری و تبلیغات غیرمجاز در شبکه های اجتماعی بیان کرد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی؛ حمزه زاده اظهار کرد: در راستای آراسته سازی شهر و اسکان راهنمایان گردشگری در ورودی شهرهای شهرستان تبریز، با همکاری شهرداری اقدامات لازم اجرا خواهد شد تا به صورت جامع به توان به گردشگران ورودی شهرستان خدمات لازم را ارائه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1698

به "شرایط سلامت گردشگران نوروز 1401 شهرستان تبریز در سامانه هوشمند امید کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سلامت گردشگران نوروز 1401 شهرستان تبریز در سامانه هوشمند امید کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید