نیمکت فولاد خوزستان شلوغ کاری بلد نیست؛ می خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند

به گزارش مجله سی نوا، تهران (پانا) - سرپرست تیم فولاد خوزستان معتقد است بحث شلوغ کاری هایی که درباره نیمکت این تیم مطرح می شود اتهام است و قصد مطرح کنندگان این موضوع بر هم زدن تمرکز فولاد بوده است.

نیمکت فولاد خوزستان شلوغ کاری بلد نیست؛ می خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند

سید محمد علوی در گفت وگو با پانا، با اشاره به وضع فولاد در نیم فصل دوم لیگ برتر، گفت: همان طور که همه می دانند نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است. تیم ها می دانند مزد تمام زحمت و تلاشی که از شروع مسابقات، بدنسازی ها و اردوها داشتند را باید در این نیم فصل دوم بگیرند. پس تلاش می کنند تا به بهترین شکل ممکن کار را پیش ببرند. هر بازی حکم فینال را دارد و تمام تیم ها از جان مایه می گذارند. فرقی هم نمی نماید در جدول چه جایگاهی دارند. به خصوص تیم هایی که در رده های آخر هستند، تلاششان دوچندان است و مقابل این تیم ها اگر مرتکب اشتباه شوی، سخت مجازات می شوید.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم و جابجایی معمولاً بازیکن خوبی گیر تیمی نمی آید. تلاش کردیم تا تمرینات خوبی داشته باشیم و اگر فرصت جذب بازیکنی بود که می توانست به ما در نیم فصل دوم کمک کند، بگیریم. تیم هایی که بازیکنان خوب دارند، حاضر نمی شوند به راحتی آنها را از دست بدهند. ما هم به بازیکنان خود اطمینان و اعتقاد داشتیم و تلاش می کنیم با همان نفرات کار را دنبال کنیم. همیشه در فوتبال آن طور که دوست دارید، شاید مسائل پیش نرود اما تیم ما یکدست است و انشالله بتوانیم در نیم فصل دوم با تلاش بیشتر به هدف خود برسیم. بازیکنان و کادر فنی ما می دانند که هیچ کدام از تیم ها را نباید دست کم بگیرند. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و برای دریافت حتی یک امتیاز هم باید با برنامه وارد زمین شد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص نتایج نیم فصل اول این تیم شرح داد: خدا را شکر نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم، راضی کننده بود و توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. هرسال تیم فولاد از نیم فصل اول آرام آرام کارش را دنبال می کرد و امسال هم تلاش کردیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. لیگ بیستم هم هدف این بود تا بتوانیم در نیم فصل اول بهتر شویم و با هماهنگی بیشتر امتیاز بگیریم. فکر می کنم با توجه به شرایطی که وجود داشت، توانستیم به بخشی از هدف خود برسیم. بعضی از بازی ها را نباید می باختیم که متاسفانه از دست دادیم و بعضی بازی ها را باید می بردیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود. در مجموع از عملکرد تیم و بازیکنان رضایت داریم.

علوی ادامه داد: نیم فصل دوم عیار تیم ها معین می شود و خواهید دید که چه تیم هایی مدعی هستند. صد در صد جدول تغییر می نماید و به این شکل نمی ماند. بازی های رودررو و مستقیم رقبا خیلی معین کننده است. خدا را شکر شرایط فولاد خوب است و همین که توانستیم 3 امتیاز مهم را از تیم ذوب آهن بگیریم، خیلی عالی بود. آرام آرام دنبال رتبه بهتر هستیم. تلاش می کنیم بازی به بازی پیش برویم و تا آنجا که توان داریم امتیازات را جمع کنیم. برای نیم فصل سخت آماده هستیم و انشالله در این راه بازیکنان ما هم بتوانند به خواسته مربیان گوش کنند. یقین بدانید دیگر تیم ها هم بیکار نمی نشینند و کار می کنند. با همه تفاسیر و نزدیکی امتیازها معتقدم که نیم فصل دوم بازی های درخشان و تماشاگرپسند را از تیم ها شاهد خواهیم بود. تلاش تیم ما هم این است تا هم بتواند کیفیت خوبی از خودش به نمایش بگذارد و هم بتوانیم نتایج دلخواه خود را بگیریم. امیدوارم همه چیز بر وفق مراد ما پیش برود و به خواسته خود برسیم. همه چیز مهیاست تا نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.

سرپرست فولاد خوزستان با بیان اینکه بعضی تیم ها علیه نیمکت ما هجمه زیادی درست کردند تا تمرکز ما به هم بریزد، اضافه کرد: متاسفانه بعضی از تیم ها با هجمه ها و فرافکنی ها سعی کردند علیه نیمکت فولاد موضع بگیرند تا از این طریق تمرکز ما به هم بریزند. البته در مواقعی پیروز هم شدند. اما ناظران در خیلی از بازی ها برای تشویق نیمکت ما نامه زدند و می گفتند تعجب می کنیم چرا می گویند نیمکت فولاد شلوغ کاری می نماید! اصلا نیمکت ما این طور کارها بلد نیست و شلوغ کاری نمی نماید. متاسفانه فضا علیه تیم ما شده که شلوغ می کنیم. می خواستند تمرکز ما را به هم بریزند. خیلی از بازی ها ما باهوش بودیم و فضا را آرام کردیم تا نیمکت ما درگیر حواشی نشود. امیدوارم این شرایط در نیم فصل دوم تغییر کند و تیم ها دنبال کارهای فنی بروند.

وی با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دوست داشتیم علی کریمی که تنها کاندیدای فوتبالی بود، رای بیاورد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. باشگاه ما هم زبانی و هم عملی از علی کریمی حمایت کرد و به او رای داد. امیدوارم رئیس جدید حرف منتقدان و دلسوزان فوتبالی را بشنود و آدم هایی را از جنس این رشته انتخاب کند.

علوی در انتها با بیان اینکه فولاد جام حذفی را جدی دنبال می کند، گفت: این رقابت ها راه میان بر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست و هرتیمی دوست دارد، با 4، 5 پیروزی قهرمان شود و سهمیه اش را قطعی کند. ما با جدیت جام حذفی را دنبال می کنیم و خدا را شکر گام اول را مقابل ماشین سازی محکم برداشتیم. در جام حذفی فقط پیروزی مهم است و اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود و فرصتی برای جبران وجود ندارد. ما در این بازی هم خوب فوتبالی به نمایش گذاشتیم و هم گل های خوبی زدیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1197

به "نیمکت فولاد خوزستان شلوغ کاری بلد نیست؛ می خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت فولاد خوزستان شلوغ کاری بلد نیست؛ می خواستند تمرکز ما را بر هم بریزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید