مراجع قضایی بازی با فولاد را بررسی کنند، از کار داور خنده ام گرفت

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در هفته نخست لیگ بیستم برابر تیم ذوب آهن به نتیجه تساوی 2 - 2 رسید. گل دوم فولاد در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

مراجع قضایی بازی با فولاد را بررسی کنند، از کار داور خنده ام گرفت

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری به شدت از داور انتقاد کرد و از مسئولان باشگاه به خاطر از دست دادن یک بازیکن گلایه کرد.

مشروح گفتگوی رضایی در ادامه می آید:

* کافی است صحنه پنالتی فولاد را هرکسی می خواهد ببیند. هرکسی جای کمک داور باشد متوجه می شود خطا خارج از محوطه جریمه بود و بازیکن حریف خودش را در محوطه جریمه پرتاب کرد. صحنه قبل از آن هم بازیکن فولاد با دست توپ را می زند و توپ به بیرون می رود ولی کرنر اعلام می کند. ما که از 50 متر فاصله این صحنه را می بینیم چطور داور کنار از 20 متری نمی بیند؟

* هر مرجعی هست باید این بازی را بررسی کند. به این راحتی نمی شود پنالتی گرفت. این لیگ برتر است؟ من خنده ام می گیرد که 40 ثانیه قبل از خاتمه بازی به این شکل پنالتی می گیرند. می گفتند سه امتیاز را به تیم حریف می دادیم و خودمان را خسته نمی کردیم.

* آقای داور که از 20 متری این صحنه ها را نمی بینی! همه اوت های فولاد خطا بود ولی فقط یک خطا گرفتید. آقای داور چطور تشخیص نمی دهی که این اوت خطا است؟ به راحتی حق ما را تضییع می کنند مثل سال قبل که 10 امتیاز از ذوب آهن گرفتند و امسال هم همان راستا را می فرایند. برای من قابل قبول نیست. خب چرا می رویم تمرین می کنیم؟

* خواهشم این است هر مرجع قضایی می تواند این را پیگیری کند. به 10 داور صحنه را نشان بدهید. خطا خارج از محوطه جریمه رخ داد و 30 ثانیه مانده بود بازی تمام شود. متاسفم که این اتفاقات رخ می دهد آن هم در لیگ برتر که تمام چشم ها و دوربین ها زوم است و حق یک تیم ضایع می شود. صحبت خاص دیگری ندارم.

* وقتی گل خوردیم برایم روشن و واضح بود و ایمان داشتم که می توانم این بازی را برنده شوم چون تیم فولاد فقط زیر توپ زد. بعد از آنکه گل خوردیم در نیمه اول یک مقدار عجول بودیم ولی در نیمه دوم بازی را کاملاً در دست گرفتیم. به نظرم می توانستیم بهتر هم باشیم ولی نیاز به کار بیشتر داریم و باید تمرکز داشته باشیم. گل اولی که خوردیم ما را غافلگیر کرد.

* عکاشه بازیکن جوانی است و داریم روی او کار می کنیم. او بازیکنی است که باید پیشرفت کند. علی دشتی دو هفته قبل مصدوم شد و چاره ای نداشتیم جز اینکه عکاشه را سمت راست ببریم.

* نبی زاده را آخرین لحظه از دست دادیم. این اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. یک بازیکن گرفتیم ولی بنا به دلایلی که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست حالا این بازیکن را به خاطر مسائل اداری و نظام وظیفه نداریم. تیم مدیر اجرایی دارد. تیم نباید به این شکل از یک بازیکن محروم شود. اشتباه بزرگی رخ داد و برایم قابل هضم نیست باشگاه به راحتی یک بازیکن را از دست بدهد. تا دیروز هم هیچکس به من اطلاع نداده بود. اگر گفته بودند خودم قضیه را حل می کردیم. یک بازیکن با این کیفیت می خریم ولی به راحتی او را از دست می دهیم. باشگاه باید خیلی در این مسائل ورود قوی تری داشته باشد که اتفاقات اینچنینی رخ ندهد.

* بیدوف دیر به تیم رسیده است. تقریباً دو هفته بعد از شروع تمرینات به تیم اضافه شد. مهاجم نداشتیم و شرایط جذب بازیکن به طوری بود که امکان نداشتیم بازیکن بیشتری بگیریم مگر بازیکن آزاد یا از لیگ دسته اول. روی بیدوف فشار آوردیم زودتر آماده شود. او در نیمه اول نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند ولی در نیمه دوم بدنش راه افتاد. فکر نمی کنم مصدومیت خاصی باشد و بیشتر به خاطر خستگی است.

* خواهشم این است از طریق باشگاه که اتفاقات بازی با فولاد بازنگری شود. نباید حق باشگاه ضایع شود. نمی دانم چه بگویم. مگر لیگی قوی تر از لیگ برتر داریم؟ چرا این اتفاقات رخ می دهد؟ داور دنبال چه چیزی بود؟ برایم خیلی این بازی عجیب بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 956

به "مراجع قضایی بازی با فولاد را بررسی کنند، از کار داور خنده ام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجع قضایی بازی با فولاد را بررسی کنند، از کار داور خنده ام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید