اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!

به گزارش مجله سی نوا، داوران فوتبال ایران به خاطر اینکه عایدی خاصی از این حرفه ندارند، همگی مجبور هستند شغل های اداری یا تجاری دیگری داشته باشند و در فوتبال نیز با عشق به قضاوت بپردازند. عباس راکی، داور خوزستانی لیگ برتر، نیز یکی از داورانی است که نام او را در رقابت های مختلف شنیده ایم. او اما مدتی است به خاطر سفرهای خود برای قضاوت، در شغل اصلی اش دچار مشکلاتی شده است.

اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!

راکی که سال جاری 7 بار در لیگ برتر قضاوت نموده، دانشجوی دکترای برق کنترل و کارمند اداره برق منطقه خوزستان است. او در ماه های گذشته در بحث اداری دچار مسائلی شده است. کسر اضافه کار، غیبت و... از جمله مسائلی است که بعضی مدیران اداره برق خوزستان برای او ایجاد نموده اند و باعث ناراحتی این داور برجسته شده است.

راکی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت، در این باره اعلام کرد: من چندین بار با مهندس دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان، آقای دکتر حسین زاده رییس اداره ورزش وزارت نیرو و آقای حیدری معاون وزیر در مساله ورزش ملاقات و گفت وگو کردم و تا الان هم به لطف این عزیزان از خدماتی بهره مند شده ام، اما مسائل هنوز پابرجاست.

او صحبت های خود را اینطور ادامه داد: بنده تنها داور خوزستانی هستم که در لیگ برتر سوت می زنم. فکر می کنم شاید جرم من این است که داور لیگ برتر هستم که اینقدر اذیتم می نمایند. از مسئولان می خواهم تدبیری بیندیشند تا مسائل اداری من حل گردد. ما داوران که از فوتبال پولی در نمی آوریم و زندگی مان به وسیله شغل خودمان می چرخد. الان هم به واسطه داوری مسائلی برای من ایجاد شده است. امیدوارم مقامات ارشد دستوری بدهند تا بتوانم با خیال آسوده تری به قضاوت بپردازم و مشکلم حل گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1888

به "اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید