پاشنه آشیل سرخ پوشان برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر

به گزارش مجله سی نوا، عدم توازن در دفاع و حمله پرسپولیس چالش بزرگ کادرفنی این تیم برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر فصل جاری است.

پاشنه آشیل سرخ پوشان برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی به ایستگاه سوم خود رسیده است که نتایج بازی های قبلی شرایط متفاوتی را برای مدعیان کسب جام ایجاد نموده است.

خرید های پر سر و صدای پرسپولیس در جابجایی تابستانی نام این تیم را همچنان در جمع مدعیان کسب جام قرار داد تا پر افتخار ترین تیم لیگ برتر یک بار دیگر برای رسیدن به قله دندان تیز نموده باشد. با این حال کسب دو تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان شروعی متفاوت را برای این تیم رقم زد تا زمزمه های انتقاد از تفکرات فنی کادر فنی سرخپوشان بیشتر به گوش برسد.

خوب ها یک جا جمعند!

علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس به همراه مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال ناماعیلی فر، علی نعمتی، فرشاد فرجی و محمد مهدی احمدی مدافعانی هستند که ارکان اصلی سازمان دفاعی این تیم را تشکیل می دهند تا پرسپولیس دو کلین شیت را در دو هفته ابتدایی به نام خود ثبت کند.

اسامی پر طمطراقی که حضور هر یک از آن ها برای یک تیم اهمیت دارد تا دردسر شیرین سراغ یحیی گل محمدی در فصل جاری بیاید. سرمربی پرسپولیس برای انتخاب چهار بازیکن خط دفاعی خود چاره ای جز نیمکت نشین کردن چند ستاره خود ندارد تا جا برای مرتضی پورعلی گنجی که مجوز حضورش صادر شده است فراهم گردد.

قحطی تمام کننده

خط آتش پرسپولیس بر خلاف مدافعان این تیم شرایط بسیار بدی دارد. خروج عیسی آل کثیر از فهرست بازیکنان این تیم و جدایی شیرزود تمیروف در واپسین روز های جابجایی تابستانی با مصدومیت حامد پاکدل همزمان شد تا مهدی عبدی تنها گزینه پرسپولیس در خط حمله باشد.

جذب دیرهنگام یورگن لوکادیا نیز باعث شد تا او در دو ملاقات ابتدایی غایب باشد و کمکی به پرسپولیس نکند تا آستانه صبر طرفداران لبریز شده و از این تیم انتقاداتی داشته باشند. همین موضوع نیز باعث شده تا بازیکنانی همانند علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی از طرفداران بخواهند صبوری بیشتری به خرج داده تا هماهنگی بین آن ها افزایش پیدا نموده و مشکل اساسی این تیم رفع گردد.

لوکادیا منجی می گردد؟!

قواره لوکادیا هنوز ایده آل نشده است. مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پپه لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس دنبال می نماید و در بازی فردا نیز در فهرست 18 نفر اصلی حضور دارد تا در صورت عدم توانمندی هم تیمی هایش در امر گلزنی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و شانس خود را امتحان کند.

بازی حیاتی با گربه سیاه

آلومینیوم اراک از زمان حضور در لیگ برتر گربه سیاه پرسپولیس شده است. این تیم تا کنون در اراک مانع از بردن پرسپولیس شده است و باخت های سرخپوشان را در دو فصل گذشته رقم زده است، اما حالا یحیی گل محمدی بهتر از هر کس می داند برای عبور از بحران فعلی چاره ای جز بردن ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 آدینه هفته جاری میهمان آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1782

به "پاشنه آشیل سرخ پوشان برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشنه آشیل سرخ پوشان برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید