مدارس و دانشگاه های این استان غیرحضوری شد ، تغییر ساعت فعالیت ادارات و بانک ها

به گزارش مجله سی نوا، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، مدارس و مراکزآموزش عالی و دانشگاه های استان فردا و پس فردا، غیرحضوری و شروع فعالیت ادارات ساعت 8:30 دقیقه و انتها آن 12:30 دقیقه اعلام شده است.

مدارس و دانشگاه های این استان غیرحضوری شد ، تغییر ساعت فعالیت ادارات و بانک ها

به گزارش خبرنگاران، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، آغاز فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان، فقط در روزهای شنبه 24 دی ماه و یکشنبه 25 دی ماه، ساعت 8:30 دقیقه و انتها آن 12:30 دقیقه اعلام شده است.

تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و بعلاوه شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام نمایند.

بعلاوه در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) در روزهای شنبه 24 دی ماه و یکشنبه 25 دی ماه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیغام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی می گیرد.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می گردد.

بعلاوه سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1849

به "مدارس و دانشگاه های این استان غیرحضوری شد ، تغییر ساعت فعالیت ادارات و بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه های این استان غیرحضوری شد ، تغییر ساعت فعالیت ادارات و بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید