تور ایتالیا: لوکاکو: پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم، در ایتالیا برای من فقط اینتر وجود دارد

به گزارش مجله سی نوا، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی می گوید اگر قرار باشد به فوتبال ایتالیا بازگردد، تنها حاضر است دوباره پیراهن اینتر را به تن کند.

تور ایتالیا: لوکاکو: پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم، در ایتالیا برای من فقط اینتر وجود دارد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو گفت وگویی جنجالی با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا انجام داده و از وضعیتش در چلسی ابراز نارضایتی نموده است. بخش های تازهی از این مصاحبه مهاجم بلژیکی آبی پوشان لندنی منتشر شده است که در زیر می خوانید:

پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم

تابستان 2020 پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم. پیشنهاد آنها از پیشنهادی که چلسی تابستان اخیر به من داد، بهتر بود، اما آن را رد کردم چون نمی توانستم پس از گذشت یک سال اینتر را ترک کنم. اینتر باشگاهی است که دوران حرفه ای من را نجات داد، آنهم زمانی که حس بدی در منچستریونایتد داشتم.

خواستار تمدید قرارداد با اینتر بودم

تابستان گذشته نزد اعضای هیئت مدیره باشگاه رفتم و خواستم قراردادم را تمدید نمایند. به آنها گفتم که من 28 ساله هستم و می خواهم براساس قرارداد تازه برای زندگی ام در ایتالیا برنامه ریزی کنم، اما آنها به من پاسخ منفی دادند. شاید آنها به لحاظ اقتصادی احتمال انجام این کار را نداشتند. برای من اما پذیرش چنین چیزی سخت بود.

انتظار پیوستن به یکی از 3 باشگاه برتر را داشتم

سه باشگاه سطح بالا وجود دارند که عبارتند از بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ. همه بازیکنان رؤیای بازی در یکی از این سه باشگاه را دارند و واقعیت این است. فکر می کردم پس از جدایی ام از اینتر در یکی از این سه باشگاه بازی کنم، اما این اتفاق رخ نداد و با خودم گفتم که حالا تنها یک باشگاه است که می توانم خودم را در آنجا تصور کنم و آن چلسی است.

در فکر رفتن به چلسی نبودم

تابستان گذشته به فکر رفتن به چلسی نبودم، تا اینکه آنها پیشنهاد رسمی به اینتر برای جذب من ارائه کردند. سیمونه اینزاگی رفتار خیلی خوبی با من داشت. اگر اینتر به من پیشنهاد تمدید قرارداد می داد، در آنجا می ماندم. در این صورت من تابستان گذشته صد درصد در اینتر می ماندم! نیازی به بحث در این مورد نیست. ابتدا آنتونیو کونته رفت، سپس اشرف حکیمی و بعد از آن شایعه شد باشگاه دچار مشکل شده است... . وقتی چلسی با من تماس گرفت، این برایم یک چالش بود. بعلاوه به این علت که کسب عناوین لیگ برتر در هشت سال گذشته من را بسیار آزار می داد. رد کردن شانس بازگشت به لیگ برتر در باشگاهی که از کودکی طرفدارش بودم، سخت بود.

بازی های اینتر را دنبال می کنم

من همواره بازی های اینتر را دیدن می کنم، همواره، همواره، ... (شش بار این واژه را تکرار می نماید). تمامی بازی آنها را نگاه می کنم، وقتی اینتر قلب شما را لمس می نماید واقعاً چیز دیگری است ... .

با کونته هنوز هم در اتباطم

هنوز هم با آنتونیو کونته (سرمربی فعلی تاتنهام) صحبت می کنم، حتی در خصوص زندگی شخصی. اینکه حالا او را به عنوان رقیب مقابلم می بینم یک چالش است. من هرگز مقابل کونته به پیروزی نرسیده ام. وقتی او اینتر را ترک کرد، به لحاظ روحی لطمه خوردم، اما می خواستم حتی بدون او در اینتر بمانم. مشکل قرارداد تازهی بود که از باشگاه خواستم.

در ایتالیا فقط برای اینتر بازی می کنم

اگر یوونتوس و میلان در آینده با من تماس بگیرند، آیا به آنها ملحق خواهم شد؟ هرگز، هرگز. تکرار می کنم هرگز. چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. یوونتوس قبل از اینتر در پی به خدمت گرفتن من بود، اما وقتی کونته سرمربی اینتر شد، اولویتم پیوستن به نراتزوری شد. در ایتالیا برای من فقط اینتر وجود دارد.

حاضر بودم برای لائوتارو بمیرم

دلم برای لائوتارو مارتینس تنگ شده است. از همان روز اولی که لائوتارو را دیدم، می توانستم برای او در زمین بمیرم. آیا او می تواند در آینده به من در چلسی ملحق گردد؟ خیر... (باخنده) لائوتارو می تواند در اینتر بماند. من هم به اینتر بازخواهم گشت. اگر اینتر قرارداد تازهی را که می خواستم به من پیشنهاد می داد، (باخنده) حالا این مصاحبه در لندن انجام نمی شد، بلکه در میلان با هم صحبت می کردیم.

واکنش توخل به مصاحبه جنجالی لوکاکو

لوکاکوی 28 ساله که این فصل به علت مصدومیت بازی هایی را هم از دست داده، تا به اینجای فصل در 18 بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1622

به "تور ایتالیا: لوکاکو: پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم، در ایتالیا برای من فقط اینتر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: لوکاکو: پیشنهاد منچسترسیتی را رد کردم، در ایتالیا برای من فقط اینتر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید