لوکاکو: لائوتارو برای خودش جانوری است، فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر از انگلیس است

به گزارش مجله سی نوا، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از هم تیمی آرژانتینی خود به عنوان بازیکنی فوق العاده یاد کرد.

لوکاکو: لائوتارو برای خودش جانوری است، فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر از انگلیس است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس در کنار هم زوج خطرناکی را در خط حمله تیم فوتبال اینتر شکل داده اند، به طوری که این دو مهاجم بلژیکی و آرژانتینی در مجموع 39 گل در رقابت های مختلف فصل جاری برای نراتزوری به ثمر رسانده اند، اما یکی از آنها ممکن است در انتها فصل از اینتر جدا گردد و آن لائوتاروی 22 سله است که به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

لوکاکوی 26 ساله در پیغام تصویری زنده در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره هم تیمی آرژانتینی اش گفت: لائوتارو فوق العاده است، او واقعاً برای خودش جانوری است. مارتینس کارش را به خوبی انجام می دهد و در حال پیشرفت است. من عاشق او هستم.

مهاجم بلژیکی اینتر که پس از دو فصل حضور در منچستریونایتد، تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 80 میلیون یورو به اینتر پیوست، درباره مقایسه دو لیگ انگلیس و ایتالیا هم گفت: به نظر من سری A واقعاً خوب است. در انگلیس بازی ها پرفشار و قدرتمند است، اما فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر است. در واقع در ایتالیا به عنوان بازیکن بیشتر محک زده می شوید.

وی اضافه کرد: آن طور که مردم فکر می نمایند گل زدن در ایتالیا آسان نیست و برای هر بازی باید به شکلی متفاوت خود را آماده کنید. هر دو لیگ واقعاً خوب هستند و هرکدام نقاط قوت خود را دارند و خوشحالم که بازی در لیگی متفاوت را حالا تجربه می کنم. عاشق دو کشور ایتالیا و انگلیس هستم و باید بگویم در هر دو کشور از من استقبال خوبی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 574

به "لوکاکو: لائوتارو برای خودش جانوری است، فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر از انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: لائوتارو برای خودش جانوری است، فوتبال در ایتالیا تاکتیکی تر از انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید