بارسلونا به دنبال معاوضه سمدو یا کوتینیو با اندومبله

به گزارش مجله سی نوا، باشگاه بارسلونا برای به خدمت دریافت تونگی اندومبله در فکر معاوضه بازیکن با تاتنهام است.

بارسلونا به دنبال معاوضه سمدو یا کوتینیو با اندومبله

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد مدیران باشگاه بارسلونا برای به خدمت دریافت تونگی اندومبله از تاتنهام حاضرند نلسون سمدو، مدافع پرتغالی خود یا فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی شان را وارد این معامله نمایند.

گفته می گردد اندومبله 23 ساله که تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 62 میلیون یورو از لیون به تاتنهام پیوست از بازی زیرنظر ژوزه مورینیو شادمان نیست و به این سرمربی پرتغالی گفته تمایلی به بازی زیرنظر او ندارد و به همین دلیل قصد جدایی از اسپرز را دارد.

در این میان بارسلونا هم میخواهد از اختلاف به وجود آمده بین این هافبک فرانسوی و آقای خاص نهایت استفاده را ببرد و برای جذب اندومبله حاضر است در پنجره نقل وانتقالات تابستانی پیش رو، سمدو یا کوتینیو را با این بازیکن معاوضه کند.

کوتینیوی 27 ساله که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، پس از 18 ماه حضورش در جمع کاتالان ها، تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد اما مدیران این باشگاه آلمانی بند خرید این بازیکن را فعال نکردند تا آینده او همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

نلسون سمدو هم که در سال 2017 از بنفیکا به بارسلونا پیوست، با وجود اینکه تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد، شایعه جدایی اش از جمع کاتالان ها در خاتمه فصل جاری به گوش می رسد. این مدافع 26 ساله مورد توجه باشگاه هایی همچون منچسترسیتی و یوونتوس نیز قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 737

به "بارسلونا به دنبال معاوضه سمدو یا کوتینیو با اندومبله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا به دنبال معاوضه سمدو یا کوتینیو با اندومبله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید