پیکه به ال کلاسیکو می رسد

به گزارش مجله سی نوا، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا نگرانی هایی که درباره احتمال عدم حضور او در مصاف خاج از خانه با رئال مادرید وجود داشت را رفع کرد.

پیکه به ال کلاسیکو می رسد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا با مصدومیت جرارد پیکه در جریان تساوی شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، طرفداران بارسلونا نگران غیبت اجباری او در ال کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو شدند.

پیکه پس از آنکه برای دفاع توپ به هوا برخاست، فرود بدی داشت و از ناحیه قوزک آسیب دید. این مصدومیت که در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی رخ داد، مدافع میانی اسپانیایی کاتالان ها را مجبور به ترک می نماید کرد تا کلمن لنگله جای او را بگیرد.

پیکه اما پس از بازی، به دنبال انجام یک تست دوپینگ، بدون مسئله ای خاص و با کمی احتیاط راستا رختکن بارسا تا اتوبوس تیم را پیمود تا نشان دهد مشکلش جدی نیست.

در همین حال او به خبرنگارانی که در راستاش حضور داشتند، بیان کرد که مشکلش جدی نیست و اینکه می تواند در ال کلاسیکو حضور داشته باشد.

این خبر خوشحالی کننده ای برای بارسلونا و به خصوص سرمربی این تیم کیکه ستین است چرا که او پیش از این هم دو مدافعش سرخی روبرتو و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 464

به "پیکه به ال کلاسیکو می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه به ال کلاسیکو می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید