آنری: زیر سؤال بردن انگیزه مسی برای بازی در بارسلونا مسخره است، من هم قدم می زدم

به گزارش مجله سی نوا، هم تیمی سابق لیونل مسی از او دربرابر اتهام بی انگیزگی برای بازی در این تیم دفاع کرد.

آنری: زیر سؤال بردن انگیزه مسی برای بازی در بارسلونا مسخره است، من هم قدم می زدم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، تیری آنری مهاجم فرانسوی سابق تیم فوتبال بارسلونا و سرمربی حال حاضر تیم مونترال ایمپکت در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) به اتهاماتی که بعضی ها به لیونل مسی به خاطر افت عملکرد و آمار گلزنی او در فصل جاری نسبت داده اند، پاسخ داد.

پس از پیروزی سخت هفته گذشته بارسلونا مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا که در آن مسی در حال قدم زدن در میانه میدان هنگام تحت فشار قرار دریافت تیمش از سوی حریف رؤیت شد، بعضی انگیزه او برای بازی در بارسلونا به خاطر مخالفت با خروجش از این تیم در تابستان را زیر سؤال بردند، هر چند که او در بازی بعدی کاتالان ها با تأثیر چشمگیری که در یک نیمه حضورش مقابل بتیس داشت به نقدها پاسخ داد.

با این حال آنری هم به دفاع از هم تیمی سابقش در بارسلونا پرداخت و گفت: زیر سؤال بردن انگیزه مسی مضحک است. من درک نمی کنم که چرا بعضی از مردم انگیزه او را زیر سؤال می برند و از این بابت هم ناراحتم چون که من هم گاهی اوقات در طول بازی ها قدم می زدم و این هم نه به خاطر بی میلی برای بازی کردن یا انگیزه نداشتن برای کسب پیروزی بود. گاهی اوقات یک بازیکن خیلی خسته است، گاهی اوقات دیگر نمی تواند بدود و مغز دیگر فرمان نمی دهد. این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد.

آنری که در فاصله سال های 2007 تا 2010 با مسی هم تیمی بود، اضافه نمود: مسی یک اعجوبه است. او کمک می کند، پاس می دهد، گل می زند و به نظر من او خیلی ساده کارش را انجام می دهد. باید تا می توانیم و تا زمانی که مسی بازی می کند از تماشای بازی او لذت ببریم و از شکایت کردن درباره اینکه چه کارهایی انجام نمی دهد، دست برداریم. بیایید واقع بین باشیم، چنین اتفاقی همیشه رخ نمی دهد و اگر یک نفر در زمین بازی باشد که لیاقت دریافت توپ باشد، آن یک نفر مسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 958

به "آنری: زیر سؤال بردن انگیزه مسی برای بازی در بارسلونا مسخره است، من هم قدم می زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری: زیر سؤال بردن انگیزه مسی برای بازی در بارسلونا مسخره است، من هم قدم می زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید