فیورنتینا برای فروش کیه زا به اینتر تخفیف نداد، نراتزوری به سراغ موراتا می رود

به گزارش مجله سی نوا، بنفش پوشان فلورانس کار اینتر را برای خرید مهاجم این تیم را سخت کردند و به همین دلیل آبی و مشکی پوشان به فکر جذب گزینه ای دیگر افتاده اند.

فیورنتینا برای فروش کیه زا به اینتر تخفیف نداد، نراتزوری به سراغ موراتا می رود

به گزارش خبرنگاران، باشگاه فیورنتینا در پاسخ به ابراز تمایل باشگاه اینتر برای خرید فدریکو کیه زا، اعلام کرده که حتی یک یورو هم حاضر نیست تخفیف بدهد و با رقمی کمتر از 70 میلیون یورو به انتقال بازیکنش رضایت نمی دهد.

کیه زا، فرزند انریکو کیه زا بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به سبب عملکرد فوق العاده اش در یک سال اخیر به شدت مورد توجه تیم های بزرگ سری A قرار گرفته که یکی از آنها یوونتوس بود و اکنون اینتر هم به فهرست مشتریانش اضافه شده است.

با این حال روکو کومیسو مالک باشگاه فیورنتینا بارها اعلام کرده که قصد ندارد به بازیکن 22 ساله اش اجازه رفتن بدهد مگر اینکه پیشنهاد قابل قبولی ارائه شود.

طبق ادعای نشریه رپوبلیکا، کومیسو همچنان بر دریافت 70 میلیون یورو بابت فروش کیه زا پافشاری می کند و به همین دلیل امکان دارد که تیم های خارجی هم برای خرید او وارد رقابت شوند و منچستریونایتد یکی از آنها است. یکی از دلایل تمایل اینتر نسبت به خرید کیه زا احتمال جدایی لائوتارو مارتینس از این تیم برای پیوستن به بارسلونا است تا در صورت جدایی این بازیکن آرژانتینی مهاجم حال حاضر فیورنتینا را جانشین او کند، البته در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اینتر از درآمدی که از فروش مارتنیس به دست خواهد آورد آماده پرداخت رقم مورد نظر فیورنتینا خواهد بود.

در همین حال دیگر نشریه ایتالیایی، توتواسپورت نوشته است که اینتر پس از مأیوس شدن از جذب ادینسون کاوانی مهاجم پاری سن ژرمن و کیه زا، ممکن است به سراغ آلوارو موراتا برود.

موراتا که اکنون در اتلتیکومادرید بازی می کند، با یوونتوس در سری A بازی کرده و شناختی نسبی از فوتبال ایتالیا دارد. اگر هم انتقال کاوانی به اتلتیکومادرید نهایی شود، احتمال جدایی موراتا از روخی بلانکو و بازگشتش به ایتالیا وجود دارد. موراتا بازیکنی است که هم در یوونتوس هم در چلسی زیر نظر کونته کار کرده و با خصوصیات فنی و اخلاقی سرمربی حال حاضر اینتر آشناست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 701

به "فیورنتینا برای فروش کیه زا به اینتر تخفیف نداد، نراتزوری به سراغ موراتا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیورنتینا برای فروش کیه زا به اینتر تخفیف نداد، نراتزوری به سراغ موراتا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید