صدا و سیما ملزم به فراوری برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد

به گزارش مجله سی نوا، نمایندگان مجلس در مصوبه ای دستگاه های اجرایی را مکلف کردند که یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را به سازمان صدا و سیما برای فراوری برنامه هایی جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اختصاص دهد.

صدا و سیما ملزم به فراوری برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد

به گزارش خبرنگاران، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) با پیشنهاد عباس مقتدایی کننده اصفهان یک بند به تبصره 19 در بخش هزینه ای بودجه 1401 الحاق شد.

طبق این مصوبه، در اجرای بند (چ) ماده (37) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مبنی بر تکلیف دستگاه های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به هزینه کرد یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود (به استثنای فصول 4، 1، 6 و 3) طی قرارداد تعیین با سازمان صدا و سیما برای فراوری برنامه جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است در هر مرحله از تخصیص اعتبارات هزینه ای اعتبارات موضوع این بند را متناسب با تخصیص اعتبار دستگاه اجرایی مشمول کسر و به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تخصیص دهد. سازمان صدا و سیما و دستگاه های اجرایی ذیربط مکلفند بر اساس قوانین و مقررات مربوطه نسبت به انعقاد یا تمدید قرارداد بر اجرای آن اقدام و گزارش عملکرد این بند را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کنند.

قالب فراوری زمان و جدول پخش برنامه های موضوع این بند بر اساس تنوع و احتیاج آنتن به تشخیص سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تعیین می گردد. اعتبار فوق جزء درآمدهای این سازمان شناسایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1682

به "صدا و سیما ملزم به فراوری برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدا و سیما ملزم به فراوری برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید