10 شهر پربازدید و بی نظیر دنیا در سال 2019

به گزارش مجله سی نوا، بر اساس آمارهای دقیق لیستی از توریست پذیرترین و در واقع پر بازدیدترین شهرهای دنیا را برای شما در این پست از وبلاگ خبرنگاران آورده ایم. در اینجا شهرهایی هستند که به دلیل های مختلف مشهور شده اند و همه آنها یک خصوصیت مشترک دارند و آن چیزی نیست جز توجه به صنعت سودآور توریستی که متأسفانه زیر ساخت های آن در کشورهایی مثل ایران همچنان پر از مشکل و چاله چوله های قانونی است. درست است که آثار تاریخی و طبیعی مهم هستند ولی ایجاد جذابیت های توریستی مدرن نیز بر توریستی تأثیر گذار است و باعث میگردد مسافر با پرداخت هزینه های مختلف و حتی زیاد تصمیم بگیرد بلیط هواپیما رزرو کند و از یک شهر بازدید کند و آن را به دیگران نیز معرفی کند. مثلاً استانبول درست است که با جاذبه های فرهنگی و تاریخی شناخته میگردد و حتی با همین موارد به یکی از قطب های توریستی تبدیل شده است ولی با ساخت بزرگترین فرودگاه دنیا توانست نگاه های بیشتری را به خود اختصاص دهد، چون همواره برتر بودن به معنای داشتن سابقه تاریخی یک شهر نیست، دقیقاً چیزی که در دبی شاهد هستیم و تا چند دهه قبل فقط یک بیابان بود که حتی تصورش هم نمیکردید به یک قطب مهم توریستی آسیا تبدیل گردد. امیدواریم در لیستی که در زیر برای شما آورده ایم حداقل به یک مورد از آنها سفر کنید و از نزدیک شاهد بی نظیر بودن این منطقه ها توریستی باشید. این کار میتواند به سادگی خرید یک بلیط رفت و برگشت هواپیما و یا به سختی گرفتن یک ویزا برای کشور مقصد باشد، در هر صورت خبرنگاران در همه مراحل در کنار مسافرین هست و خواهد بود.

10 شهر پربازدید و بی نظیر دنیا در سال 2019

شهرهای پر بازدید دنیا

در زیر به ترتیب از آخر به اول برترین و پر بازدید ترین شهرهای دنیا را که در سال 2019 آنالیز شده اند برای شما آورده ایم.

استانبول که با ساخت بزرگترین فرودگاه دنیا بسیار بیشتر از قبل مشهور شد و برای ایرانیان نیز به دلیل وجود بلیط لحظه آخری استانبول مقرون به صرفه ترین مقصد گردشگری خارجی نیز شناخته میشود.

کوالالامپور که به عنوان شهر تجاری و مدرن با برج های دو قلویش شناخته میشود.

نیویورک که بی نظیرترین شهر با آسمانخراش هایش شناخته میشود.

دبی که در واقع نیویورک آسیا است با برج های دیدنی و زیبایش.

پاریس که به شهر عشاق معروف است و برج دیدنی پاریس و دیزنی لند پاریس بسیار معروف هستند.

سنگاپور که سنت و فرهنگ معماری جنوب شرقی آسیا را به شما نشان میدهد.

ماکائو کشور چین که لس آنجلس آسیاست و تم پارک آن بسیار مشهور است.

لندن در انگلیس است و جایی است که در آن همه ملیت ها را خواهید دید.

بانکوک تایلند که به جاذبه های فرهنگیش معروف است و خیلی از افراد با خرید بلیط هواپیما بانکوک به این مقصد گردشگری مجذوب کننده سفر میکنند.

در نهایت هنگ کنگ به عنوان پر بازدیدترین شهر دنیا اعلام شد.

اگر قصد دارید به هر کدام از این کشورها با تور همراه باشید میتوانید با شماره 75134000 تماس بگیرید و اگر هم قصد دارید به صورت آنلاین بلیط هواپیما رزرو کنید، میتونید سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز خبرنگاران مراجعه نمایید.

منبع: CNN travel

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1768

به "10 شهر پربازدید و بی نظیر دنیا در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر پربازدید و بی نظیر دنیا در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید