دروازه بان سابق تیم ملی بحرین: ایران را با شایستگی شکست دادیم، می توانیم صدرنشین دور رفت باشیم

به گزارش مجله سی نوا، دروازه بان سابق تیم ملی بحرین معتقد است این تیم با شایستگی ایران را شکست داده و یکی از مدعیان جدی صعود به مرحله بعدی دور انتخابی جام جهانی خواهد بود.

دروازه بان سابق تیم ملی بحرین: ایران را با شایستگی شکست دادیم، می توانیم صدرنشین دور رفت باشیم

به گزارش خبرنگاران، علی سعید، دروازه بان سابق تیم ملی بحرین درباره عملکرد این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین گفت: تیم ما به صورت منظم و گروهی بازی می نماید همچنین شاهد فداکاری و کوشش چشمگیر از بازیکنان هستیم. نتیجه آن را در بازی مقابل ایران دیدیم و حالا باید بپذیریم که در شرایط خوبی برای صعود قرار داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما با شایستگی ایران را شکست دادیم و می توانیم صدرنشین دور رفت بازی ها باشیم. در بازی بعدی باید مقابل هنگ کنگ به بهترین نتیجه ممکن برسیم، پس از آن در اردن به مصاف عراق می رویم و این دو بازی می تواند سرنوشت صعود را برای ما رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال بحرین همچنین گفت: فراموش نکنیم که در یک گروه بسیار سخت قرار داریم و با تیم های قدرتمندی مثل عراق و ایران روبه رو هستیم. با این وجود نتایج ما تا امروز فوق العاده بوده و هفت امتیاز از بازی های گذشته کسب کردیم. حمایت ها از تیم ملی باید ادامه پیدا کند و در بازی های باقیمانده به خواسته مان برسیم. با ادامه این روند قطعاً پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 175

به "دروازه بان سابق تیم ملی بحرین: ایران را با شایستگی شکست دادیم، می توانیم صدرنشین دور رفت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان سابق تیم ملی بحرین: ایران را با شایستگی شکست دادیم، می توانیم صدرنشین دور رفت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید