سهیل مهدی: استقلال با تماشاگر بازی می نماید اما پرسپولیس نه!

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به ممنوعیت حضور تماشاگران در ملاقات فردای این تیم مقابل طرفدار گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه ای داشت که آن را هم اعلام کردیم. باز هم می گویم به طور کلی حضور طرفداران با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه تدوین شده، بر عهده شورای تأمین استان ها گذاشته شده است.

سهیل مهدی: استقلال با تماشاگر بازی می نماید اما پرسپولیس نه!

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: آنها برترین تصمیم را با توجه به شرایط بهداشتی و مسائل شهری و استانی می توانند بگیرند. تا زمانیکه پاندمی کرونا وجود دارد تا سقف 30 درصد تماشاگران می توانند به استادیوم ها بروند. طبق قانون نیز 10 درصد از این ظرفیت در اختیار تیم میهمان قرار می گیرد. در بازی فردا با توجه به ظرفیت پایین تماشاگران در استادیوم دستگردی بسیار اندک است و نمی توانیم این تفاوت ها را برای حضور تماشاگران فراهم کنیم.

او اضافه کرد: با این حال در سایر استادیوم ها مثل آزادی تهران تا این لحظه هیچ منعی برای حضور آنها وجود ندارد و بازی استقلال با پیکان با حضور تماشاگر خواهد بود.

مهدی درباره برنامه ریزی فصل آینده رقابت های لیگ برتر با توجه به رقابت های جام جهانی 2022 قطر تاکید نمود: در حال نهایی شدن است تا بتوانیم تا خاتمه این هفته برنامه فصل جاری لیگ را تا خاتمه بدهیم. کوشش می کنیم قبل از فیفا دی که نهم یا دهم خرداد است لیگ برتر را به خاتمه برسانیم. اگر مسئله ای پیش نیاید سه هفته آخر را با بازی های همزمان برگزار می کنیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر تاکید نمود: فصل بعد را طوری می خواهیم آغاز کنیم که تقریبا نیم فصل را در جام جهانی داشته باشیم. برنامه های تیم ملی ایران برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی درباره اینکه اگر امتیازات استقلال و پرسپولیس در خاتمه فصل یکسان گردد چه تیمی قهرمان خواهد شد گفت: عین دستورالعمل های بین المللی را در نظر گرفتیم و آن را اعمال می کنیم.

مهدی درباره زمان خاتمه رقابت های جام حذفی گفت: در ماه رمضان این رقابت ها هم به خاتمه می رسد.

مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در جریان ملاقات ملوان و شهرداری آستارا در بخشی از استادیوم گفت: شاید در تصاویری که از قاب تلویزیون دیده می شد شرایط فراهم بود اما سکوهای دور حفاظ نصب نشده بود و خطر سقوط وجود داشت که به مین خاطر در نظر گرفته نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1705

به "سهیل مهدی: استقلال با تماشاگر بازی می نماید اما پرسپولیس نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهیل مهدی: استقلال با تماشاگر بازی می نماید اما پرسپولیس نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید