واکنش فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به لغو احتمالی بازی با ایران و عراق

به گزارش مجله سی نوا، فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به طور رسمی به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر تعویق احتمالی بازی با ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2020 واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به لغو احتمالی بازی با ایران و عراق

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت HK01 هنگ کنگ، 2 بازی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ با تیم های ملی ایران و عراق در ماه آینده میلادی تحت تاثیر گسترس جهانی ویروس کرونا قرار گرفته است. هنگ کنگ ابتدا روز 7 فرودین میهمان ایران است و 5 روز بعد باید در خانه از عراق میزبانی کند. با این وجود برگزاری این بازی ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به خطر افتاده است.

ون دارون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ در واکنش به لغو احتمالی بازی با ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: به دلیل اینکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ تغییر جدیدی در زمانبندی ملاقاتهای انتخابی جام جهانی 2020 ایجاد ننموده اند تیم ملی فوتبال هنگ کنگ طبق برنامه قبلی برای برگزاری با ایران راهی این کشور خواهد شد. این بازی طبق برنامه در تهران برگزار می گردد و من هنوز با سرمربی تیم ملی هنگ کنگ درباره هماهنگی های این بازی ملاقات نکردم، البته تا به امروز خبر بدی برای بازی با ایران به دست من نرسید و بنابراین ما طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

وی درباره درخواست عراقی ها برای لغو بازی با هنگ کنگ گفت: فدراسیون فوتبال عراق فهرست بازیکنان و دیگر کادر تیم ملی این کشور را برای دریافت ویزای هنگ کنگ به ما ارسال نموده است. این نشان دهنده آن است که آنها مایل به برگزاری این ملاقات در هنگ کنگ به جای کشور دیگری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 399

به "واکنش فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به لغو احتمالی بازی با ایران و عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به لغو احتمالی بازی با ایران و عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید