خبرنگاران مدیران اقتصادی خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مردم شدند

به گزارش مجله سی نوا، مشهد- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت گاز و سرپرست تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز چهارشنبه از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به سوالات مردم و مسائل آنان در حوزه اقتصادی پاسخ دادند.

خبرنگاران مدیران اقتصادی خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مردم شدند

این جوابگویی در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز ماده 17 تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مسائل شهروندان و تسهیل در خدمات رسانی، با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی از طریق شماره گیری تلفن 111 با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی انجام گرفته است.

اهم موارد مطرح شده توسط مردم در ارتباط مستقیم با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سرپرست تعزیرات حکومتی و مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، درخواست تسهیلات و تامین کالا برای واحدهای تجاری و حمایتی، رسیدگی و نظارت بیشتر بر برخی صنوف گرانفروش، گازرسانی یا تسریع در انجام پروژه های گازرسانی روستاهای فاقد گاز، پیگیری مسائل انشعاب گاز، پیگیری مسائل پیمانکاران و کارگران بود.

به منظور رسیدگی به درخواست های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم جوابگوی مسائل شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان سامد در دولت تدبیر و امید طراحی و راه اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره گیری از این سامانه در کشور است و هم اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می گذرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 836

به "خبرنگاران مدیران اقتصادی خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مردم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیران اقتصادی خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مردم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید