برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری به میزبانی شیراز

به گزارش مجله سی نوا، شهرک صنعتی بزرگ شیراز میزبان برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری خواهد بود.

برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری به میزبانی شیراز

به گفته احد فتوحی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری با حمایت فن بازار ملی، چهارشنبه 28 آذر ماه سال 1397 در شهرک فناوری شیراز واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ساعت 9 الی 12 صبح برگزار خواهد شد.

این استارتاپ، رویداد فناورانه ای است که به وسیله فن بازار منطقه ای فارس برگزار می گردد، چراکه یکی از ماموریت های مرکز فن بازار منطقه ای فارس، برگزاری رویدادهای استارتاپی با هدف جذب سرمایه برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن ها در بازار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:

با توجه به احتیاج مبرم استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای جذب سرمایه و نبود مکانیزم عمومی و مشخصی برای رویارویی استارتاپ های آماده جذب سرمایه با سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه، رویدادهای استارتاپی در این مرکز طراحی شده است .

وی اضافه نمود:

پس از برگزاری 10 رویداد استارتاپ دمو در شبکه فن بازار ملی ایران، این نخستین رویدادی است که در خارج از تهران و به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

با برگزاری چنین رویدادهایی می توان تاثیر مناسبی را در شتابدهی حضور سرمایه گذاران در بورس ایده مشاهده کرد.

او اعلام کرد:

با توجه به اینکه گردشگری صنعتی خدماتی به شمار می رود و سرمایه گذاران این حوزه محدودتر از سرمایه گذاران فناوری های بخش صنعت هستند، برگزاری این رویداد نشان از آن دارد که می توان با اعتماد به تخصص بخش خصوصی، به تجاری سازی ایده ها در هر زمینه ای سرعت بخشید.

در این رویداداستارتاپی شرکت ها و متخصصان فناوری اطلاعات از سراسر کشور طرح های خود را به دبیرخانه ارسال نموده اند، به منظور ارائه سرمایه گذاران، پس از انجام چند مرحله داوری، طرح هایی از استان های فارس، تهران، یزد، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری در حوزه های گردشگری سلامت، سامانه ها و اپلیکیشن های گردشگری مجازی، رزرو و تهیه بلیط اماکن گردشگری و فرهنگی و ... انتخاب شده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1674

به "برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری به میزبانی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری به میزبانی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید