خبرنگاران انفجار گاز شهری در دزفول خانه را بر سر پیرزن 75 ساله خراب کرد

به گزارش مجله سی نوا، دزفول- خبرنگاران- انفجار گاز شهری در دزفول منجر به تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت پیرزن 75 ساله شد.

خبرنگاران انفجار گاز شهری در دزفول خانه را بر سر پیرزن 75 ساله خراب کرد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول، ساعت 18:23 دقیقه چهارشنبه طی تماس شهروندی با سامانه 125 این سازمان گزارش انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

علیرضا جرک آتش نشانی که در این عملیات حضور داشت گفت: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت تیم اطفای حریق را به محل حادثه واقع در خیابان شهید منتظری کوچه شهدا بعد از مسجد صعصعه اعزام و ماموران آتش نشانی بلافاصه اقدام به مهار آتش کردند.

وی اضافه نمود: این حادثه که به علت نشت گاز شهری بوجود آمد منجر به انفجار و آتش سوزی در این منزل مسکونی شد که مصدومیت شدید پیرزن 75 ساله را به همراه داشت.

این آتش نشان گفت: آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل به سرعت اقدام به کنترل و مهار آنش کردند و مصدوم حادثه که دچار سوختگی درجه 2 شده بود توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 639

به "خبرنگاران انفجار گاز شهری در دزفول خانه را بر سر پیرزن 75 ساله خراب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار گاز شهری در دزفول خانه را بر سر پیرزن 75 ساله خراب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید