تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان فراهم است

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل اداری و اقتصادی استانداری اصفهان و رییس کمیته اقتصادی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته در روز دوم اسفند فراهم شده است.

تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان فراهم است

محمود سلطانی گفت: کمیته اقتصادی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان پس از تشکیل این ستاد ماموریت های خود را در حوزه اقتصادی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری نموده است.

وی اضافه نمود: این کمیته همچنین هر 2 هفته یک بار به صورت منظم اقدام به برگزاری جلسات به منظور آنالیز و پیش بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد احتیاج انتخابات کرد و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مدیر کل اقتصادی و اداری استانداری اصفهان، گفت: پیش بینی کلیه ملزومات شعب اخذ رای، پیش بینی خودروهای لازم، تدارک پذیرایی مسئولان شعب اخذ رای در روز انتخابات، انتقال دستگاه های احراز هویت به حوزه های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گذشته بوده است.

وی گفت: تدارک سرانه پذیرایی از دست اندرکاران شعب اخذ رای به میزان هر شعبه 20 نفر شامل سه وعده غذایی و چهار میان وعده پیش بینی شده است.

سلطانی گفت: هماهنگی های لازم با ادارات استان به منظور تامین خودروهای مورد احتیاج در روز انتخابات صورت گرفته است و بر اساس قانون کلیه مدیران کل موظف به همکاری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به پیش بینی احتمال بارش نزولات آسمانی و برف گرفتگی معابر در بعضی نقاط استان اصفهان گفت: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند مناسب برای حمل نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق صعب العبور و برف گرفته تدارک دیده شده است.

رییس کمیته اقتصادی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان توضیح داد: این استان یکی از استان هایی است که همیشه بر اساس برنامه های مدون فعالیت های خود را دنبال نموده است و هماهنگی های لازم با فرمانداران استان به منظور رفع نواقص و کسری امکانات صورت گرفته است.

سلطانی اضافه نمود: با وجود مشکلاتی که به واسطه تحریم های ظالمانه وجود دارد اما با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و اداری استان کوشش شده است این محدودیت رفع گردد.

وی یادآور شد: کوشش می کنیم به منظور حضور در مناطق برفگیر استان مثل فریدن شهر یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای معین 20 کرسی (به همراه نماینده ارامنه) روز آدینه دوم اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 405

به "تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید