باگ آیفون 11 پرو داده های مکانی کاربران را با وجود تنظیمات حریم خصوصی رصد می نماید

به گزارش مجله سی نوا، شرکت اپل iOS 13 را با تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته معرفی کرد ، اما ظاهراً هنوز هم موقعیت مکانی شما ردیابی می گردد، حتی هنگامی که خدمات موقعیت مکانی برای همه برنامه ها و ویژگی ها خاموش است باز هم این اتفاق رخ می دهد.

باگ آیفون 11 پرو داده های مکانی کاربران را با وجود تنظیمات حریم خصوصی رصد می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آیفون 11 پرو اقدام به جمع آوری داده های مکانی و جی پی اس کاربران می نماید حتی اگر شما دقیق ترین ویژگی های امنیتی را فعال نموده باشید.

مطابق با خط مشی رازداری اپل ، این تلفن به شکل دوره ای موقعیت مکانی با برچسب جغرافیایی نقاط مهم وای فای و برج های سلولی را به صورت ناشناس و رمزگذاری شده ارسال می نماید. با این حال ، این شرکت اعلام نموده است که می توان آن را به طور سیستماتیک به وسیله برنامه غیرفعال کرد.

اما متأسفانه حتی اگر موقعیت مکانی خود را برای هر برنامه به شکل جداگانه خاموش نموده باشید، باز هم اطلاعات شما در سرورهای مختلف ذخیره می گردد. در بیانیه ای ، یکی از مهندسان این شرکت فاش کرد که شرکت اپل خطرات امنیتی واقعی را نمی بیند. درواقع هنوز هم باگ های متعددی وجود دارند که محل دقیق حضور کاربر را افشا می نمایند. اکنون سوال اصلی این است که اپل چیزی را از کاربران خود پنهان نموده است زیرا ویژگی هایی وجود دارد که نمی توانند خاموش شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 220

به "باگ آیفون 11 پرو داده های مکانی کاربران را با وجود تنظیمات حریم خصوصی رصد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ آیفون 11 پرو داده های مکانی کاربران را با وجود تنظیمات حریم خصوصی رصد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید