هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد

به گزارش مجله سی نوا، بر اساس شایعات منتشر شده، ظاهرا اپل در ابتدا قصد داشته حدود دو ماه دیگر از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند ولی بر اساس گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، رونمایی از این محصول حدود 2 ماه به تعویق افتاده است. به نظر می رسد در رویداد WWDC 2023 شاهد رونمایی از این هدست خواهیم بود. این مراسم هر ساله اواخر فصل بهار برگزار می گردد. بنا به شایعات مطرح شده، مدیران اپل به این نتیجه رسیده اند که قبل از معرفی رسمی، چند مشکل سخت افزاری و نرم افزاری این محصول باید رفع گردد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد

این اولین باری نیست که معرفی این محصول مجذوب نماینده به تاریخ دیگری موکول می گردد. باید خاطرنشان کنیم اپل می خواسته این محصول را در اواسط 2022 رسما رونمایی کند ولی معرفی آن به ژانویه 2023 منتقل شد. هنوز تعیین نیست که آیا رویداد جداگانه اپل در فصل بهار برگزار می گردد یا نه زیرا ظاهرا در این رویداد با مک بوک ایر 15 اینچی و نسل نو مک پرو روبرو خواهیم شد.

در هر صورت واقعیت این است که هدست واقعیت ترکیبی اهمیت بسیار زیادی برای اپل دارد زیرا پس از سال ها، قرار است این شرکت از یک محصول کاملا نو رونمایی کند. با توجه به این حساسیت ها، ممکن است بار دیگر تاریخ معرفی آن به زمان دیگری موکول گردد. ظاهرا مسائل اصلی این هدست مربوط به سنسورهای تشخیص حرکت چشم و دست هستند. برای یادآوری باید بگوییم که کاربران با حرکت دادن چشم و دست خود می توانند اپلیکیشن های این هدست را کنترل نمایند.

اگر شایعات مطرح شده صحت داشته باشند، این محصول قرار است با قیمتی در حدود 3000 دلار راهی بازار گردد. بنابراین قرار نیست مورد توجه عموم کاربران قرار بگیرد و فقط تعداد محدودی از کاربران این محصول گران قیمت را خریداری خواهند کرد. گفته می گردد اپل توسعه نسل بعدی این هدست را هم شروع نموده که قیمت پایین تری خواهد داشت. لازم به ذکر است حتی اگر این محصول در رویداد WWDC 2023 معرفی گردد، احتمالا چند ماه بعد از آن به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

42,480,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل SE 2020 LL/A تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 3 گیگابایت رم

17,700,000

تومان

خرید آیفون از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1866

به "هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید