رم، پیشتاز کورس جذب الشعراوی

به گزارش مجله سی نوا، قرمزپوشان پایتخت ایتالیا قصد دارند مهاجم ایتالیایی موناکو را که در آستانه ترک این تیم قرار گرفته است، به خدمت بگیرند.

رم، پیشتاز کورس جذب الشعراوی

به گزارش خبرنگاران، استفان الشعراوی، مهاجم تحت مالکیت باشگاه میلان که به طور قرضی برای موناکو توپ می زند، در آستانه ترک قرمزوسفید پوشان مونت کارلو واقع شده است و چند تیم از جمله رم، جنوا و بولونیا در صدد جذب وی هستند، هر چند که جالوروسی بیشترین شانس را برای خرید او دارند.

فرعون کوچک تابستان سال 2015 به دلیل آنکه جایی در برنامه های سینیشا میهایلوویچ، سرمربی میلان نداشت، از این تیم جدا شد و به طور قرضی به موناکو پیوست و روسونری در این قرارداد بندی گنجاند که تیم فرانسوی را ملزم می کرد پس از استفاده از الشعراوی در 25 بازی با پرداخت 13 میلیون یورو، قرارداد او را قطعی کند.

الشعراوی تا کنون 24 بازی برای موناکو انجام داده و به صورت عمدی از ترکیب تیم محو شده است، اتفاقی که نشان می دهد موناکو تمایلی برای خرید مهاجم ایتالیایی میلان ندارد و در پنجره جابجایی ژانویه می خواهد او را به میلان برگرداند.

از طرفی میلان هم این بازیکن 23 ساله را نمی خواهد و حالا انتظار می رود که او را به مزایده بگذارد، جایی که رم محتمل ترین برنده به نظر می رسد به خصوص که این تیم مهاجم آرژانتینی خود، خوان مانوئل ایتوربه را به بورنوث فروخته است. بازگشت به جنوا که اولین تیم دوران بازیگری اش بود و پیوستن به بولونیا دیگر گزینه هایی هستند که الشعراوی برای ادامه دادن به دوران حرفه ای بازیگری اش دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 281

به "رم، پیشتاز کورس جذب الشعراوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم، پیشتاز کورس جذب الشعراوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید