امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان های یزد و کرمان، اولین رالی کویر بین استانی برگزار می گردد

به گزارش مجله سی نوا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تفاهمنامه همکاری به منظور تقویت صنعت گردشگری بین استان های یزد و کرمان امضا شد.

امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان های یزد و کرمان، اولین رالی کویر بین استانی برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران تفاهمنامه همکاری بین استان های یزد و کرمان به منظور تقویت صنعت گردشگری بین این دو استان به امضا رسید.

او اضافه کرد: در مورد ظرفیت های گردشگری مشترک بین این دو استان بحث و گفتگو شد و به زودی اولین رالی کویر بین استانی را بین استان های یزد و کرمان برگزار خواهیم کرد.

فاطمی گفت: در این تفاهمنامه همچنین مقرر شد محور های گردشگری فرهنگی، تاریخی، طبیعی و درمانی به منظور توسعه گردشگری به همراه ایجاد اقامتگاه های سنتی، بومگردی، سفره خانه سنتی و استفاده از ظرفیت های طبیعی و امکانات درمانی از مبادی شهرستان های مهریز، خاتم، بافق و بهاباد تعریف و اجرا گردد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد .

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 295

به "امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان های یزد و کرمان، اولین رالی کویر بین استانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان های یزد و کرمان، اولین رالی کویر بین استانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید