اعلام محدودیت های جدید در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا

به گزارش مجله سی نوا، در پی افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در انگلیس به بیش از یک میلیون نفر، دولت این کشور دور جدیدی از محدودیت ها را برای مقابله با گسترش هرچه بیشتر این بیماری وضع کرد.

اعلام محدودیت های جدید در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس آدینه شب در یک نشست خبری که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی این کشور پخش می شد، از شروع دور تازه ای از محدودیت ها به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا در انگلیس اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بنابر اعلام نخست وزیر انگلیس، این محدودیت ها تا روز دوم دسامبر (12 آذر) ادامه خواهد یافت و بعضی اماکن عمومی، رستوران ها، فروشگاه های غیرضروری و مراکز تفریحی را شامل خواهد شد.

بوریس جانسون که زمانی به دلیل دست کم دریافت بحران کرونا به شدت مورد انتقاد قرار می گرفت و در نهایت بر اثر رعایت نکردن توصیه های بهداشتی به کووید-19 مبتلا شد، در نشست خبری امشب تأکید کرد: اگر کاری صورت ندهیم، شاهد افزایش آمار مرگ ومیر [بر اثر کرونا] به چندین هزار نفر در روز خواهیم بود. هیچ نخست وزیر مسئولیت پذیری نمی تواند از این آمارهای وحشتناک عبور کند.

بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی انگلیس، در 24 ساعت گذشته حدود 22 هزار مورد ابتلا به کووید-19 در این کشور به ثبت رسیده و با احتساب این رقم، شمار کلی مبتلایان به کووید-19 در انگلیس از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

آمارهای رسمی همچنین از مرگ بیش از 46 هزار نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به کووید-19 حکایت دارد. طی 24 ساعت گذشته 326 نفر از مبتلایان به این بیماری در انگلیس جان باخته اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 938

به "اعلام محدودیت های جدید در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام محدودیت های جدید در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید