اساسینز کرید اریجینز روی کنسول های نو با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد

به گزارش مجله سی نوا، پس از به روزرسانی اخیر بازی اساسینز کرید ادیسی برای اجرای آن با نرخ فریم 60 روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری، به نظر می رسد که کمپانی یوبی سافت برای نسخه اریجینز هم برنامه مشابهی دارد. در یک توییت به مناسبت روز اساسینز کرید، به تازگی این شرکت اعلام نموده که در حال آنالیز اضافه کردن پشتیبانی از نرخ فریم 60 به این بازی است.

اساسینز کرید اریجینز روی کنسول های نو با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد

با توجه به اینکه اساسینز کرید اریجینز پایه گذار رویکرد تازه سری است، به نظر می رسید که زودتر شاهد این اتفاق باشیم اما به هرحال بالاخره رخ داد. پس از استقبال نه چندان خوب از بازی اساسینز کرید سیندیکیت،، این نسخه یک رویکرد اکشن و نقش آفرینی با ماموریت های جانبی بیشتر و سیستم انتخاب دیالوگ اتخاذ کرد و در عین حال تاکید زیادی بر مخفی کاری نداشت. این فرایند بانسخه های ادیسی و والهالا که به تازگی منتشر شده است، ادامه یافت.

در حال حاضر، بازی روی کنسول ها روی 30 فریم بر ثانیه محدود شده است، در حالی که نرخ فریم روی رایانه های شخصی محدودیت خاصی ندارد. دنباله بازی یعنی اساسینز کرید ادیسی، قبلا در ماه آگوست امسال میلادی به روزرسانی 60 فریم بر ثانیه را پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس دریافت نموده بود. جزئیات بیشتر درباره برنامه های یوبی سافت برای افزودن نرخ فریم 60 به اریجینز هنوز به اشتراک گذاشته نشده است و در واقع تاریخ انتشاری در دسترس نیست.

اگر نسخه بلک فلگ را یک جهش رو به جلو در نظر بگیریم، اساسینز کرید اریجینز، این سری را با تغییراتی اساسی روبرو کرد. بازی یک دنیا باز بزرگ را در مصر باستان با ویرانه ها، اهرام، شهرها و انواع بیابان ها معرفی کرد. اریجینز به ابتدای داستان سری برمی گردد و سفر بایک را در حالی که برای انتقام پسرش با Order of the Ancients می جنگد، به نمایش می گذارد. این اولین بازی از این سری بود که عناصر نقش آفرینی پیچیده تری را در خود جای داده بود. صرف نظر از داستان هایی که گفت و دنیای مجذوب نماینده ارائه شده، اساسینز کرید اریجینز به عقیده بسیاری از بازیکنان، یک تغییر رضایت بخش بود.

اساسینز کرید اریجینز در سال 2017 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی سال گذشته به سرویس استیدیا و در ادامه با عرضه کنسول های نسل نهم، روی آن ها هم در دسترس نهاده شد. با توجه قدرت سخت افزارهای نسل تازه بسیاری از بازیکنان منتظرند تا بازی های محبوبشان را با نرخ فریم بالاتری تجربه نمایند. حال به نظر می رسد این اتفاق برای هواداران سری اساسینز کرید در حال رخ دادن است. لازم به ذکر است که تازهترین محتوا از این سری مربوط به بسته الحاقی Dawn of Ragnarok از بازی اساسینز کرید والهالا می گردد که قرار است در تاریخ 10 مارس 2022 (19 اسفند 1400) عرضه گردد.

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1624

به "اساسینز کرید اریجینز روی کنسول های نو با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید اریجینز روی کنسول های نو با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید