آخرین سری گوگل پیکسل با این امکانات عرضه می گردد، عکس

به گزارش مجله سی نوا، دیجیاتو نوشت: گوشی های سری پیکسل 8 در مقایسه با نسخه های قبلی خود شاهد افزایش میزان باتری و سرعت شارژ خواهند بود.

آخرین سری گوگل پیکسل با این امکانات عرضه می گردد، عکس

گوشی های سری پیکسل 8 گوگل تا چند ماه دیگر معرفی خواهند شد و همچنان جزئیات زیادی از آن فاش می گردد. اکنون در گزارش تازهی، میزان باتری و سرعت شارژ گوشی های پیکسل 8 و 8 پرو فاش شده است.

Android Authority در گزارشی مدعی شده که گوشی های سری پیکسل 8 در مقایسه با نسخه های قبلی خود شاهد افزایش میزان باتری و سرعت شارژ خواهند بود. این امر باعث شده تا باتری پیکسل 8 با حداکثر سرعت 24 وات و پیکسل 8 پرو با سرعت 27 وات شارژ گردد. این اعداد در نسل قبلی گوشی های گوگل به ترتیب 20 و 23 وات بوده اند. شارژ Qi ظاهراً تغییری نخواهد داشت.

باتری گوشی های سری پیکسل 8

درباره ارتقای باتری ها در این گزارش گفته شده که پیکسل 8 پرو احتمالاً از باتری 4950 میلی آمپرساعتی بهره می برد، درحالی که نسخه قبلی آن (پیکسل 7 پرو) دارای باتری 4926 میلی آمپرساعتی است! باتری پیکسل 8 نیز از یک سلول 4270 میلی آمپرساعتی (در پیکسل 7) به سلول 4485 میلی آمپرساعت ارتقا پیدا نموده است.

هرچند این افزایش حدود 5 درصدی شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما به میزان ای خواهد بود که به وسیله کاربران احساس گردد.

در این گزارش بعلاوه به سنسور تازه تنسور G3 گوگل نیز اشاره شده که پشتیبانی از فناوری های Wi-Fi 7 و UWB (مورد دوم فقط برای پیکسل 8 پرو) را فراهم نموده است. اخیراً در گزارش دیگری گفته شده بود که این دستگاه ها احتمالاً دارای حالت دسکتاپ خواهند بود که گوگل ظاهراً از این طریق می خواهد پرچمداران خود را به جایگزینی برای کامپیوتر دسکتاپ تبدیل کند.

گوگل در ماه های آینده از تازهترین گوشی های هوشمندش، یعنی سری پیکسل 8 شامل مدل های استاندارد و پرو، رونمایی خواهد نمود و باید دید چه گزارش های معتبر بیشتری درباره حضور حالت DisplayPort در آن منتشر می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1922

به "آخرین سری گوگل پیکسل با این امکانات عرضه می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین سری گوگل پیکسل با این امکانات عرضه می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید