راهنمای خرید لپ تاپ، سرفیس و مینی پی سی و تعمیر انواع کامپیوتر

به گزارش مجله سی نوا، لپ تاپ امروزه به عنوان یکی از لوازم ضروری زندگی انسان به شمار می رود. به طوری که خرید لپ تاپ دیگر یک امر لوکس و تجملی به حساب نمی آید و همه افراد علاوه بر امور کاری و دانشگاهی، حتی برای انجام امور روزمره خود نیز احتیاج به استفاده از لپ تاپ دارند.

راهنمای خرید لپ تاپ، سرفیس و مینی پی سی و تعمیر انواع کامپیوتر

به گزارش خبرنگاران، تنوع مدل های لپ تاپ در کنار شرایط سخت مالی و قیمت لپ تاپ سبب دوچندان شدن اهمیت خرید لپ تاپ مناسب و بعلاوه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر می گردد. در خرید لپ تاپ باید به عوامل متعددی از جمله نوع استفاده و بودجه خود توجه کنید.

خبرنگاران در ادامه به آنالیز چند نکته مهم در خصوص خرید و تعمیر انواع کامپیوتر و لپ تاپ، همینطور معرفی مراکز فروش انواع لپ تاپ با گارانتی اصلی می پردازد.

نکات مهم خرید کامپیوتر و لپ تاپ

خرید لپ تاپ به ویژه خرید اینترنتی لپ تاپ یکی از خریدهای تقریبا مهم و ریسکی برای هر فرد به شمار میرود که باید با حساسیت و دقت و از مراکز فروش کامپیوتر و لپ تاپ معتبر صورت بگیرد. بعضی از نکات مهم پیش از خرید لپ تاپ در ادامه ذکر شده است.

به بودجه خود توجه کنید

اولین قدم برای خرید لپ تاپ، اطلاع از قیمت روز لپ تاپ و معین بودجه مورد نظر و میزانی است که قصد دارید برای لپ تاپ مورد نظر هزینه کنید. در حال حاضر مدل ها و برندهای مختلفی از لپ تاپ در تمام طیف های قیمتی عرضه شده است.

چه نوع لپ تاپی احتیاج دارید؟

در بازار انواع و اقسام لپ تاپ و کامپیوتر در مدل های متعددی در بازار وجود دارد که باید با توجه به نوع استفاده و احتیاج خود نوع لپ تاپی که قصد تهیه آن را دارید، معین کنید. از جمله این مدل ها می توان به نت بوک های کوچک و سبک برای دانش آموزان، الترا بوک های باریک و سبک برای مسافران، نوت بوک، لپ تاپ هیبریدی و صفحه نمایش های لمسی اشاره نمود.

آنالیز اجزای فنی لپ تاپ

آشنایی به قطعات و اجزای فنی لپ تاپ نیز یکی دیگر از مواردی است که در خرید یک لپ تاپ مناسب اثر گذار است. به عنوان مثال قدرت سی پی یو(CPU) لپ تاپ مورد نظر خود را با توجه به نوع استفاده خود از لپ تاپ انتخاب کنید. بعلاوه توجه به نوع رم، ظرفیت حافظه داخلی و کارت گرافیک نیز با در نظر گرفتن نوع استفاده از لپ تاپ اهمیت زیادی دارد.

از موارد مهم دیگری که در هنگام خرید لپ تاپ باید در نظر بگیرید صفحه نمایش، رنگ و سیستم عامل آن است.

برای خرید مینی پی سی باید…

خرید مینی کامپیوتر یا مینی پی سی ، یکی از گزینه های مناسب افرادی است که در پی خرید یک کامپیوتر جمع و جور، شیک و زیبا برای فضاهای کوچک هستند. خرید کامپیوتر کوچک و مخصوصا خرید اینترنتی مینی کامپیوتر نیز مانند خرید لپ تاپ نیز احتیاج به دقت و حساسیت دارد؛ مخصوصا اگر در پی کامپیوتر کوچک و مقرون به صرفه باشید، نباید فقط قیمت برایتان ملاک باشد.

در خرید کامپیوترهای کوچک باید به قابلیت ارتقای قطعات داخلی آن مانند حافظه رم توجه کرد. چراکه معمولا مدل هایی که قابلیت ارتقا حافظه رم و درایو ذخیره سازی را دارند، محدود هستند و احتیاج به کمی هزینه بیشتر دارند.

یکی دیگر از عوامل مهم در سفارش کامپیوترهای کوچک توجه به قابلیت سیستم خنک کننده و فن است. برترین کامپیوتر کوچک معمولا مدلی است که از ساختار اکتیو برخوردار است. در ضمن توجه به طراحی و جنس بدنه با توجه به تاثیر آن در عمر محصول، عامل مهم دیگر در سفارش برترین کامپیوتر کوچک به شمار میرود.

خرید سرفیس؛ قدرتمند و سبک

خرید سرفیس که همان تبلت شرکت مایکروسافت است، گزینه مناسبی برای افرادی است که در پی قابلیت های یک لپ تاپ قدرتمند در یک تبلت سبک برای حمل و جابه جایی هستند. سرفیس ها به ویژه مناسب دانش آموزان، دانشجویان و مسافران هستند. خرید سرفیس مطمئن و سفارش اینترنتی سرفیس نیز با توجه به قیمت سرفیس احتیاجمند دقت و خرید از مراکز فروش معتبر است.

از انواع سرفیس ها می توان به سرفیس گو اشاره نمود که دارای وزن کم و صفحه باریکی است، این مدل دارای برترین قیمت سرفیس به نسبت سایر سرفیس ها است و با دارا بودن قلم به انتخابی مناسب برای دانش آموزان تبدیل شده است. سرفیس لپ تاپ نیز در دو مدل با تایپ سریع و راحت برای برنامه نویسان و دانشجویان طراحی شده است. از انواع دیگر سرفیس می توان به سرفیس بوک، استودیو، پرو 6 و هاب اشاره نمود.

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

استفاده از خدمات کامپیوتری شامل تعمیر کامپیوتر آنلاین یا حضوری و همینطور تعمیر لپ تاپ به طور منظم مسئله ای ضروری به شمار میرود. به ویژه که گاهی مسائل استفاده از سیستم تنها با عیب یابی کامپیوتر و مراجعه به خدمات تعمیرات کامپیوتر قابل حل است و احتیاجی به تعویض لپ تاپ و خرید یک دستگاه نو نیست. به ویژه که با توجه گرانی بازار، قیمت تعمیر کامپیوتر بسیار به صرفه تر از تعویض آن است.

تعمیرات لپ تاپ به ویژه تعمیر سخت افزاری کامپیوتر با توجه به تخصصی بودن و اهمیت بالای آن احتیاج به مراجعه به مراکز معتبر و متخصصان برای بهره مندی از تعمیرات تخصصی کامپیوتر دارد تا از هرگونه آسیب ثانویه به سیستم و از دست دادن اطلاعات مهم جلوگیری گردد.

پاساریا

اگر حتی فکر خرید لپتاپ نو را نموده باشید قطعا توصیه می کنیم از وبسایت یا صفحات فروشگاه پاساریا بازدید کنید. پاساریا این امکان را ایجاد نموده که در هر جای ایران بتوانید برترین محصولات جهان را با پایین ترین قیمت در کل کشور به صورت اینترنتی تهیه کنید. اصلی ترین و به صرفه ترین محصولات فروشگاه پاساریا محصولات استوک و اپن باکس هستند که تا 50 درصد با قیمت های محصولات نو اختلاف دارند.

رایانه یاری

شرکت رایانه یاری ارائه دهنده خدمات رایانه ای جهت برطرف مسائل کامپیوتری در سراسر کشور است و در زمینه هایی مانند: تعمیر کامپیوتر ، پشتیبانی کامپیوتر ، خرید کامپیوتر ، فروش لپتاپ ، عیب یابی شبکه ، حل مسائل شبکه های کامپیوتری ،مشاوره کامپیوتر به صورت تلفنی و بعلاوه حل مسائل سخت افزاری در محل، به مدت 13 سال است که خدمات کامپیوتری ارائه میدهد. شما میتوانید برای استفاده از این خدمات کامپیوتری به وسیله تلفن ثابت با شماره 9099071540 و به وسیله موبایل با شماره 021729 تماس حاصل فرمایید.

تین سیس

شرکت تین سیس در راستای ارائه خدمات در زمینه رایانه و تلفن همراه با ترکیبی از متخصصین علوم مختلف رایانه ای و مخابراتی تاسیس شد. این شرکت که دارای تقدیرنامه ارائه محصولات برتر از کشورهای تایوان و چین(Co) شده است، به ارائه انواع قطعات و دستگاه های کامپیوتری از جمله انواع مینی پی سی ها یا مینی کامپیوترها می پردازد که امروزه به جهت جمع و جور بودن، طراحی شیک و زیبا همراه با تمام قابلیت های یک کامپیوتر قدرتمند بسیار مورد توجه هستند.

یاسین رایان

یاسین رایان به عنوان بزرگترین مجموعه تخصصی مایکروسافت سرفیس، نوترین دستگاه های سرفیس را ارائه می نماید.

از جمله این دستگاه ها می توان به سرفیس پرو 8 ، سرفیس لپ تاپ استودیو و … اشاره نمود که هم اکنون در فروشگاه یاسین رایان موجود می باشد و شما می توانید این دستگاه های فوق العاده را با برترین قیمت بازار و به همراه خدمات فوق العاده دریافت کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و موجودی ها و بعلاوه خرید سرفیس کافیست که روی لینک درج شده کلیک فرمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1665

به "راهنمای خرید لپ تاپ، سرفیس و مینی پی سی و تعمیر انواع کامپیوتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لپ تاپ، سرفیس و مینی پی سی و تعمیر انواع کامپیوتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید