سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید

به گزارش مجله سی نوا، Google Photos نام سرویسی است که کاربران به وسیله آن می توانند تصاویر مختلفشان را بدون کاهش کیفیت در فضاهای ذخیره سازی ابری، ذخیره نمایند و سپس به وسیله کامپیوتر، تبلت و موبایل در هر جایی از دنیا به مشاهده تصویرشان بپردازند. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از سفر اپ با گوگل فوتو آشنا شویم.

سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید

عکاسی تبدیل به یکی از بخش های زندگی افراد شده است و تقریبا در هر زمان و شرایطی ممکن است که تصاویری را ثبت کنیم. تلفن های هوشمند نیز این موضوع را بسیار ساده تر نموده اند و در حال حاضر کاربران به سادگی می توانند به وسیله آن ها تصاویر خوبی را ثبت کنند. اما عکاسی یک سمت ماجرا است و ذخیره و نگهداری تصاویر ثبت شده، سمت دیگر ماجرا به شمار میرود. حافظه تلفن های هوشمند محدود است و انتقال روزانه تصاویر به کامپیوتر نیز کار کسل کننده ای به شمار میرود. پس بهتر است که برای برطرف این مشکل به سراغ تکنولوژی های تازه برویم.

گوگل فوتو (Google Photos) نام یکی از سرویس های شرکت گوگل است که بر روی تصاویر و ذخیره آن ها تمرکز دارد. کاربران با نصب و تنظیم اپلیکیشن این سرویس روی تلفن هوشمندشان می توانند به سادگی تصاویرشان را به محض اینکه ثبت می کنند، روی سرور های ابری گوگل ذخیره کنند. گفتنی است که ذخیره تصویر در این سرویس هیچ محدودیتی ندارد و می توانید با خیالی راحت عکاسی کنید. البته در این اپلیکیشن تنظیمات مختلفی در مورد زمان آپلود تصاویر روی سرور وجود دارد. از آن جایی که آپلود تصاویر باعث مصرف داده اینترنت تان می گردد، بهتر است آن را برای زمانی تنظیم کنید که در منتزل هستید و به وای فای وصل شده اید. این سرویس قابلیت های نظیر تشخیص چهره افراد و ساخت فایل های گیف از تصاویر مختلف را نیز دارد. برای دانلود Google Photos می توانید به وسیله لینک های زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1615

به "سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با گوگل Photos فضای نامحدودی برای ذخیره تصاویر و ویدیوها داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید