یک میلیون دُز واکسن برکت در اردیبهشت به وزارت بهداشت تحویل می دهیم، تیر ماه، ظرفیت فراوری ماهانه 20 میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت

به گزارش مجله سی نوا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: اولین محموله واکسن کووبرکت را اردیبهشت به میزان یک میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل می دهیم.

یک میلیون دُز واکسن برکت در اردیبهشت به وزارت بهداشت تحویل می دهیم، تیر ماه، ظرفیت فراوری ماهانه 20 میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر علی عسگری در نشست خبری به مناسبت راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان مسیح دانشوری اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شروع شیوع کرونا در تمام مراحل مقابله با این ویروس از ماسک تا دارو و واکسن یاریگر وزارت بهداشت بوده است.

وی گفت: موضوع واکسن از فروردین سال گذشته در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شروع شد و مرحله سوم به زودی شروع می گردد که می تواند مرحله شروع واکسیناسیون نیز باشد.

آقای عسگری با تاکید بر صنعتی سازی واکسن اضافه کرد: از نظر دانش فنی مسئله ای نداریم. ماه تیر با راه اندازی خط سوم کاملا صنعتی - ظرفیت ماهانه 20 میلیون دوز را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هفته پیش بیست اکسیژن ساز و بای پپ نیز به وزارت بهداشت اهدا شد گفت:با توجه به شرایط کرونا در تهران قرار شد چند بیمارستان صحرایی در کنار بیمارستان های اصلی برپا گردد که از آن جمله بیمارستان صحرایی امروز در بیمارستان مسیح دانشوری است که در صورت احتیاج از هجده تخت فعلی می توانیم تا پنجاه تخت یاری کنیم و بخش های دیگر در صورت احتیاج از آزمایشگاه تا بخش های پشتیبان اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1272

به "یک میلیون دُز واکسن برکت در اردیبهشت به وزارت بهداشت تحویل می دهیم، تیر ماه، ظرفیت فراوری ماهانه 20 میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون دُز واکسن برکت در اردیبهشت به وزارت بهداشت تحویل می دهیم، تیر ماه، ظرفیت فراوری ماهانه 20 میلیون دوز واکسن را خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید