گفتگوی ترامپ و ماکرون درباره تنش های تجاری بین دو کشور

به گزارش مجله سی نوا، روسای جمهور آمریکا و فرانسه بر سر اهمیت نهایی کردن مذاکرات درباره مالیات بر شرکت های فناوری و دیجیتال به توافق رسیدند.

گفتگوی ترامپ و ماکرون درباره تنش های تجاری بین دو کشور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید روز دوشنبه اظهار داشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره اهمیت نهایی شدن مذاکرات پیروز درباره مالیات بر شرکت های فناوری و دیجیتال به توافق رسیده اند.

بر اساس این گزارش، جود دیره سخنگوی کاخ سفید در اظهارات کوتاهی گفت: امروز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه صحبت نموده است. رهبران دو کشور توافق کردند که مذاکرات پیروزیت آمیز درباره مالیات بر شرکت های فناوری، نهایی و تکمیل گردد. دو طرف درباره سایر مسائل نیز مصاحبه کردند.

روز 7 ژانویه پاریس و واشنگتن یک ضرب الاجل 2 هفته ای را برای خاتمه دادن به اختلاف مربوط به تصمیم فرانسه برای اعمال مالیات علیه شرکت های بزرگ فناوری مثل گوگل، اپل، فیسبوک، نفتلیکس و آمازون مشخص کردند.

آمریکا تهدید نموده است که در صورت اعمال این مالیات، عوارض و تعرفه های تلافی جویانه را بر 2.4 میلیارد دلار از کالاهای فرانسوی اعمال خواهد نمود.

این ضرب الاجل همزمان با برگزاری نشست جهانی اقتصاد در داووس سوییس است که قرار است سه شنبه تا آدینه هفته جاری برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 335

به "گفتگوی ترامپ و ماکرون درباره تنش های تجاری بین دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی ترامپ و ماکرون درباره تنش های تجاری بین دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید