کارگاه آموزشی شعر و ادب به وسیله اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار می گردد

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران در ایلام، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام و با همکاری انجمن شعر و نویسندگان جوان استان، محفل ادبی بر قاف قلاقیران به همراه کارگاه های آموزشی نویسندگی خلاق برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی شعر و ادب به وسیله اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار می گردد

این کارگاه ها با اهداف شناسایی استعدادهای ارزشمند، رشد قابلیت های ادبی،تقویت جریان شعر و ادبیات متعهد، ساماندهی خواسته های مخاطبان به ویژه علاقه مندان شعر و ادب برگزار می گردد.

محفل ادبی بر قاف قلاقیران در راستای نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی برای انجام فعالیت های ادبی در کتابخانه ها و تمهید زمینه اعتلای آن، تقویت و راه اندازی انجمن های ادبی در کتابخانه های عمومی برای ایجاد انگیزه نسبت به شعر و ادبیات فارسی، ساماندهی نیروهای متعهد و متخصص ادبی به منظور ایجاد تحول فرهنگی در خدمات کتابخانه ها برگزار می گردد.

مدرسان این کارگاه ها عباس صیدی کلهر، حبیب الله بخگردده و علی رضا شوهانی هستند.

به منظور تشکیل و تقویت محفل های ادبی و جلب مشارکت حداکثری مخاطبان فعال و انجام فعالیت های فرهنگی مختلف اعم از برگزاری سخنرانی ها، کارگاه های آموزشی، جلسات نقد و آنالیز کتاب، سیر مطالعاتی و ترویج آن در ارتقای مطالعه و برای پرورش استعدادهای نوجوانان، این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای شرکت در این محفل ادبی می توانند یکشنبه های هر هفته، در محل سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام حضور یابند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1919

به "کارگاه آموزشی شعر و ادب به وسیله اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی شعر و ادب به وسیله اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید