ستین: راضی نیستم اما زمان را برای خودم ذخیره کردم

به گزارش مجله سی نوا، کیکه ستین با وجود صعود آسان تیمش به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا از عملکرد شاگردانش رضایت کامل نداشت.

ستین: راضی نیستم اما زمان را برای خودم ذخیره کردم

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین فزونی 5 - صفر تیم فوتبال بارسلونا در بازی خانگی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا مقابل لگانس را ناشی از بازی برتر شاگردان خودش دانست اما بیان کرد از شرایط موجود رضایت کاملی ندارد.

سرمربی بارسلونا گفت: در 20، 25 دقیقه ابتدایی بسیار خوب کار کردیم. آنها می توانستند ما را آزار دهند اما در بخش های مختلف عملکرد خوبی داشتیم. کاملا راضی نیستم. گل زدیم اما کنترل بازی را به رقیب دادیم. این اتفاق زمانی رخ داد که باید بر بازی مسلط می شدیم. من آرام خواهم ماند. ریسک مصدومیت وجود دارد و این موضوع غیر قابل کنترل است. بازار چیزی به ما نمی دهد و همچنین دمبله را داریم که به زودی برمی گردد.

ستین گفت: در خانه بازی داشتیم و فکر می کردم چون کار راحتی داریم باید ترکیب متفاوتی را بچینم. این ترکیب به من اجازه داد زمان ذخیره کنم. در نیمه دوم خوب کار کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما چیزهای زیادی هستند که باید در آنها پیشرفت کنیم. بعضی مواقع عجله می کردیم و توپ را خیلی سریع از دست دادیم.

سرمربی بارسلونا گفت: وقتی شما توپ را از دست می دهید، دچار مشکل می شوید. در مرحله بعد دوست دارم در خانه بازی کنیم. مقابل هر تیمی باید با همین انرژی و جدیت ظاهر شویم. دی یونگ بازیکن بسیار دقیقی است. او علاقه زیادی به یادگیری موضوعات مختلف دارد. فرنکی درست مانند آرتور بازی فوق العاده ای را سپری کرد.

ستین درباره دمبله گفت: او شرایط خاصی دارد. سعی می کنیم بهترین شرایط را برایش را به وجود بیاوریم. انتظار داریم او به همین شکل پیشرفت کند و بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 377

به "ستین: راضی نیستم اما زمان را برای خودم ذخیره کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: راضی نیستم اما زمان را برای خودم ذخیره کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید