پرسودترین سهم های بورسی امروز

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران : امروز سهامداران شرکت های آسان پرداخت پرشین، سرمایه گذاری ساختمان ایران و خوراک دام پارس در بورس و معامله گران شرکت های توسعه حمل و قل ریلی پارسیان، توکا رنگ فولاد سپاهان و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

پرسودترین سهم های بورسی امروز

به گزارش خبرنگاران از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با رشد 19 هزار و 140واحدی در ارتفاع یک میلیون و 374هزار و 501واحد به کار خود سرانجام داد و بیش از 9میلیارد و 441میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 10هزار و 450میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 598هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت های آسان پرداخت پرشین، سرمایه گذاری ساختمان ایران و خوراک دام پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های داروسازی زاگرس فارمد پارس، پارس مینو و شیمی دارویی داروپخش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 684میلیون ورقه به ارزش 4هزار و 695میلیارد تومان در 854هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 226واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 534310واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های توسعه حمل و قل ریلی پارسیان، توکا رنگ فولاد سپاهان و بیمه کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت های بانک دی، کی بی سی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1079

به "پرسودترین سهم های بورسی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسودترین سهم های بورسی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید