وقتی اوباما برای بایدن قاشق زنی می نماید!

به گزارش مجله سی نوا، ایسنا نوشت: رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین حضور انتخاباتی در کنار جو بایدن از زمان تایید وی برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، به جمع آوری بیش از 11 میلیون دلار برای کمپین انتخابتی این معاون سابقش یاری کرد و از طرفداران وی خواست تا فوریت این لحظه را درک نمایند.

وقتی اوباما برای بایدن قاشق زنی می نماید!

خبرگزاری فرانس 24، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک مراسم آنلاین جمع آوری یاری های اقتصادی گفت: از همه شما ممنونم که این درخواست مرا اجابت کردید. اما مطلع باشد که این یک اقدام جدی است. تمامی کارهایی که شما تا کنون انجام داده اید، کافی نبوده و همچنان به کوشش های بیشتر احتیاج است.

در این مراسم آنلاین 7.6 میلیون دلار یاری اقتصادی از سوی 175 هزار مشارکت کننده مردمی جمع آوری شد. اوباما و جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 همچنین میزبان یک مراسم آنلاین خصوصی برای اهداکنندگان اقتصادی نیز بودند که خبرنگاران اجازه حضور و پوشش آن را نداشتند و در آن بیش از 3.4 میلیون دلار یاری اقتصادی جمع آوری شد.

این مراسم جمع آوری یاری اقتصادی روز سه شنبه قدرت اوباما را نشان داد که همچنان در بین دموکرات ها بسیار محبوب است و در پاییز امسال میلادی بر روی وی به عنوان یکی از چهره های کلیدی کمپین انتخاباتی بایدن حساب می گردد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 730

به "وقتی اوباما برای بایدن قاشق زنی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی اوباما برای بایدن قاشق زنی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید