ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است

به گزارش مجله سی نوا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و فراوری که به صورت مجازی برگزار گردید از ورزش به عنوان یک اهرم موثر در افزایش بهره وری سازمانی و یکی از روش های توسعه فعالیت ها در جوامع، یاد کرد.

ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد شریعتمداری در این پیغام با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات منفی آن بر جوامع از جمله جامعه کارگری تاکید نموده است: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه های کارگری و کارفرمایی در چند سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران بوده ایم.

وی می افزاید: در شرایط کنونی که تعداد زیادی از هموطنان جان خود را به خاطر این بیماری از دست می دهند، باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده یاریگر کادر درمان عزیز کشورمان باشیم.

شریعتمداری در بخش دیگری از پیغام خود تاکید نموده است: در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار در شب مزین به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به منظور حمایت از کادر درمان، سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و فراوری را با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می کنیم و جا دارد تا از عوامل و دست اندرکاران این مهم تقدیر و تشکر نمایم.

وی ابراز امیدواری نموده است: با از بین رفتن این بیماری بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1054

به "ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید