واکنش عجیب ایلان ماسک به منتقدان مواضعش درباره بیت کوین

به گزارش مجله سی نوا، اخیرا ایلان ماسک پاسخ پیغام توئیتری یک منتقد به مواضعش درباره بیت کوین پاسخش را با ایموجی بادمجون داد.

واکنش عجیب ایلان ماسک به منتقدان مواضعش درباره بیت کوین

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشا تودی، به نظر می رسد که علیرغم سابقه زیاد ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد دنیا و بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا، در توئیتر، اما وی هنوز معنای خیلی از ایموجی ها را نمی داند.

اخیرا پیتر شف کارشناس مالی آمریکایی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری یورو پاسفیک که اتفاقا یکی از مخالفان بیت کوین و از هواداران سرمایه گذاری در طلاست، در توئیتر پیامی انتقادی به رویکرد ماسک در قبال بیت کوین منتشر کرد و ایلان ماسک نیز جوابش را با ایموجی بادمجون داد.

شف در توئیتر نوشته بود که دو هفته پس از آنکه ایلان ماسک اظهار داشت که 1.5 میلیارد دلار از پول سهامداران تسلا را برای خرید بیت کوین صرف نموده، سهام تسلا درگیر صف فروش شده و 20 درصد نسبت به بیشینه خود در 25 ژانویه و 16 درصد نسبت به ابتدای ماه فوریه سقوط نموده است.

شف مدعی شده بود که بعید است که دیگر مدیران شرکت ها نیز به سمت چنین کاری روی بیاورند. در حالی شف این توئیت را منتشر نموده بود که بیت کوین طی روز های گذشته شرایط پرنوسانی را تجربه نموده و از 58 هزار دلار در روز یکشنبه به رقم 46 هزار دلار طی دیروز سقوط نموده است.

ماسک در جواب این گفته های شف در توئیتر فقط با یک ایموجی بادمجان پاسخ داد.

البته ایموجی بادمجون از بسیاری از شبکه های اجتماعی حذف شده، اما هنوز در توئیتر وجود دارد.

شف در پاسخ به این اقدام ماسک در توئیتر نوشت که شما در حال تمسخر من هستید و من توقع داشتم کسی با ویژگی های شما جواب عقلانی تری می داد نه اینکه جوابی در خور یک مهد کودک بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1155

به "واکنش عجیب ایلان ماسک به منتقدان مواضعش درباره بیت کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب ایلان ماسک به منتقدان مواضعش درباره بیت کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید