هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی گردد، مسائل اقتصادی برای همه تیم هاست

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در حاشیه ملاقات خیرخواهانه برای درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: یک بار دیگر درگذشت این دو عزیز را که برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیدند تسلیت گفته و برای خانواده آنها آرزوی سلامتی داریم.

هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی گردد، مسائل اقتصادی برای همه تیم هاست

مربی پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: خوشبختانه هم در لیگ و هم در جام حذفی، شرایط خوبی داریم. در لیگ صدرنشین هستیم و در جام حذفی با برد برابر مس نوین کرمان به مرحله بعد صعود کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از شما جدا خواهد شد، گفت: فعلاً هیچ بازیکنی از ما جدا نخواهد شد. ما تمام بازیکنانمان را در اختیار خواهیم داشت و مطمئنم با آنها با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

مربی پرسپولیس در مورد حضور فرشاد فرجی در پرسپولیس تأکید کرد: شرایط او تا یکی دو روز آینده کاملاً قطعی خواهد شد و مطمئنیم با نفراتی که در اختیار داریم می توانیم راه سختی را که در پیش داریم با موفقیت به خاتمه برسانیم.

مطهری در مورد مسائل اقتصادی این روزهای پرسپولیس اعلام نمود: تمام تیم های لیگ رجحان این مشکل را دارند. مدیریت باشگاه در کوشش است تا بتواند مسائل اقتصادی را برطرف کند. به بازیکنان در این خصوص حق خواهیم داد اما من مطمئن هستم مدیران باشگاه به دنبال برطرف این معضل خواهند بود.

وی در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که آیا رفتن آرمان رمضانی به استقلال شما را شوکه نکرد؟ توضیح داد: اجازه دهید من در مورد تیم های دیگر صحبت نکنم و برای تمام فوتبالیست های کشورم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1195

به "هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی گردد، مسائل اقتصادی برای همه تیم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی گردد، مسائل اقتصادی برای همه تیم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید