هشدار سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس؛ نشست های خبری طبق رویه قبلی برگزار می گردد، عدم حضور مربیان محرومیت و جریمه در پی دارد

به گزارش مجله سی نوا، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام نمود تمامی نشست های خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های لیگ فزونی به وسیله هیئت های فوتبال میزبان و سازمان لیگ فوتبال برگزار می گردد.

هشدار سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس؛ نشست های خبری طبق رویه قبلی برگزار می گردد، عدم حضور مربیان محرومیت و جریمه در پی دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بر اساس مصوبه اصلاحی هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورخ 1399، 12، 13 تمامی نشست های خبری پیش از مسابقه سرمربیان لیگ فزونی به وسیله هیئت های فوتبال استان میزبان و سازمان لیگ برگزار می گردد که در صورت احتیاج و ضرورت و به تشخیص سازمان لیگ به باشگاه واگذار می گردد. در استان تهران نیز نشست های خبری به وسیله سازمان لیگ فوتبال برگزار می گردد و مربیانی که در نشست های خبری مشخص شده از سوی هیئت فوتبال و سازمان لیگ حاضر نشوند برابر مقررات با جرایم و محرومیت روبرو خواهند شد.

نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده قبلی فردا (آدینه) درسالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این باشگاه استقلال اعلام نموده بود به عنوان میزبان ملاقات دربی، نشست خبری پیش از این بازی را مستقلاً برگزار خواهد نمود. بعد از این ماجرا باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت که نشست های خبری ملاقات هایی که میزبان است را خود برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1700

به "هشدار سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس؛ نشست های خبری طبق رویه قبلی برگزار می گردد، عدم حضور مربیان محرومیت و جریمه در پی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان لیگ به استقلال و پرسپولیس؛ نشست های خبری طبق رویه قبلی برگزار می گردد، عدم حضور مربیان محرومیت و جریمه در پی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید