قهرمان ایران به میدان آمده، سه گانه تکمیل شد

به گزارش مجله سی نوا، . پرسپولیس توانست در یک دربی فوق العاده حساس و نفس گیر، با نتیجه 2 بر 1 از سد استقلال بگذرد و قهرمان جام حذفی گردد

قهرمان ایران به میدان آمده، سه گانه تکمیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دربی صد و یکم هم به خاتمه رسید. امروز در دیداری حساس دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند. در این رقابت که در چارچوب فینال جام حذفی برگزار گردید. پرسپولیس توانست نیمه اول مسابقه را با برد یک هیچ به اتمام برساند و در نیمه دوم در دقیقه 100 استقلال بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 115 امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان گل قهرمانی این تیم را با یک شوت تماشایی از ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

قرمزها پیروز شدند با دبل در فصل 02-1401 قهرمانی سوپرجام را هم به دست بیاورند و در طرف مقابل آبی ها از کسب جام در این فصل جاماندند.

پرسپولیس با سرمربیگری علی پروین در سال 1378 قهرمان جام آزادگان شدد. سرخپوشان در فینال جام حذفی در همان سال استقلال را 2 بر یک شکست دادند تا برای اولین بار در قهرمانی دوگانه را کسب کند.

در سال 1398 پرسپولیس با برانکو قهرمان لیگ برتر شد. در فینال جام حذفی هم این تیم در اهواز تیم داماش گیلان را با یک گل شکست داد تا برای دومین بار هم قهرمان لیگ برتر گردد و هم جام حذفی را به دست بیاورد.

سال جاری هم تیم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، پیروز شد در فینال جام حذفی باز هم استقلال را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا یحیی گل محمدی سومین دوگانه را برای پرسپولیس به دست بیاورد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1910

به "قهرمان ایران به میدان آمده، سه گانه تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان ایران به میدان آمده، سه گانه تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید