نگرانی زالی از حمل و نقل عمومی ، بازار تهران همچنان تعطیل خواهد بود

به گزارش مجله سی نوا، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بازگشایی برخی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید نمی شود و این مکان ها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

نگرانی زالی از حمل و نقل عمومی ، بازار تهران همچنان تعطیل خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علیرضا زالی با اعلام این خبر افزود: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران سرایت از این طریق هستیم.

او ادامه داد: در 24 گذشته 355 مورد جدید در بخش عادی بیمارستان ها و 85 مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند؛ ضمن اینکه 552 نفر نیز در مجموع از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی ترخیص شدند.

زالی افزود: از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آنها در بیمارستان گذشته است، خواهش می کنم مطلقا در محیط های اجتماعی حضور پیدا نکنند؛ چراکه کماکان ناقل بوده و می توانند اطرافیان خود را مبتلا کنند.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: از تیم پزشکی درخواست کرده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط های اجتماعی کار می کنند مدت دو هفته مرخصی داده شود.

زالی با اشاره به راه اندازی برخی صنوف کم خطر از فردا شنبه 29 فروردین ماه افزود: بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و شروع به کار سایر اصناف مشمول آنها نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 595

به "نگرانی زالی از حمل و نقل عمومی ، بازار تهران همچنان تعطیل خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی زالی از حمل و نقل عمومی ، بازار تهران همچنان تعطیل خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید