نوراللهی: کادرفنی و بازیکنان گلایه دارند، کم کاری مدیریت جایز نیست، با استرس بیدار می شویم

به گزارش مجله سی نوا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که بازیکنان و کادرفنی این تیم از مدیریت باشگاه گلایه مند هستند و کم کاری از سوی مدیریت را جایز نمی دانند.

نوراللهی: کادرفنی و بازیکنان گلایه دارند، کم کاری مدیریت جایز نیست، با استرس بیدار می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: توانستیم بازی خیلی مهمی را ببریم و سه امتیاز آن را کسب کنیم که به آن نیاز داشتیم. جای هیچ اشتباهی نداریم و خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم.

وی درباره گلی که زد، گفت: کار گروهی مهم است نه کار فردی. خدا را شکر می کنیم که تیم توانست سه امتیاز را به دست بیاورد و امیدوارم بتوانیم بازی های بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش عزم خود را برای قهرمانی پنجم جزم کرده است، گفت: کادرفنی زحمت می کشد و بازیکنان عزیز هم تلاش خود را می کنند، اما از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی دانیم در این شرایط واقعاً چه کاری می کنند. بازیکنان زحمت می کشند اما باشگاه حرکت مثبتی نمی کند که بازیکنان و کادرفنی همه گلایه دارند.

نوراللهی در واکنش به این پرسش که آیا منظور او از مسائل مسائل مالی است، گفت: قطعاً بحث مالی هم هست. بچه ها از جان مایه می گذارند. در این پنج هفته که باقیمانده، بازیکنان هر شب با استرس می خوابند و با استرس بیدار می شوند که نکند اتفاقی رخ دهد تا قهرمان نشویم. همه تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس چند درصد دریافتی داشته اند، گفت: درصد نمی دانم، فکر کنم 60-50 درصد گرفتیم، اما به عشق هواداران زحمت می کشیم. با این حال اگر باشگاه کاری برای بازیکنان و کادرفنی انجام ندهد، می شود یک طرفه. تا آخر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می کشیم، اما به شرطی که مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کاری برای بازیکنان انجام دهند.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه قرارداد او هم تمدید نشده است، گفت: کاری به تمدید ندارم. فصلی که هنوز تمام نشده و یک سال و خورده ای طول کشیده است. بازیکنان و کادرفنی تلاش کرده اند، اگر مدیریت بخواهد کم کاری کند، جایز نیست. از آنها می خواهیم که به پرسپولیس کمک کنند.

نوراللهی در خصوص بحث درخواست بازیکنان برای انتشار قراردادشان گفت: نمی خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. بازیکنان و کادرفنی از جان مایه می گذارند. در این لیگ فرسایشی چقدر تلاش کردیم و بچه ها دویدند تا تیم را هنوز صدر جدول نگه دارند. هنوز پنج هفته به جای مانده و تلاش می کنیم که قهرمان شویم و جام حذفی را هم خواهیم داشت که تلاش می کنیم با قهرمانی در هر دو جام، دل هواداران واقعی پرسپولیس شاد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1376

به "نوراللهی: کادرفنی و بازیکنان گلایه دارند، کم کاری مدیریت جایز نیست، با استرس بیدار می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: کادرفنی و بازیکنان گلایه دارند، کم کاری مدیریت جایز نیست، با استرس بیدار می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید