مقاله: پارچه گرتکس (Gore

به گزارش مجله سی نوا، قابلیت تنفس یکی از برجسته ترین ویژگی های پارچه گورتکس است، که با فناوری منحصر به فردی تعریق بدن را به سرعت از لایه های درونی لباس به بیرون منتقل میکند و موجب احساس سبُکی و راحتی در بدن میشود و همچنین با خارج کردن رطوبت موجود در داخل لباس، از اتلاف گرما جلوگیری میکند.

مقاله: پارچه گرتکس (Gore

لایه های گورتکس ترکیبی از دو ماده بی نظیر است که یکی از آنها تترا فلوئورو اتیلن خالص میباشد که با 9 میلیارد منفذ بسیار ریز در هر اینچ مربع، مانع نفوذ آب به داخل لباس میشود. و ماده دیگر تشکیل دهنده گورتکس، ماده ایست که دافع چربی بوده و به همین دلیل از آلودگی به مواد چرب نظیر انواع روغن های نفتی، حشره کشها و مواد خوراکی و غیره جلوگیری میکند

پارچه های ضد آب گورتکس، که دارای درزها و شکاف های ضد آب و ضد هوا بوده و با مقاومت و انعطاف پذیری بالا در برابر آب و رطوبت، کاملا مناسب استفاده در هوای مرطوب میباشند.

پارچه گورتکس، پارچه ای مقاوم و قابل اعتماد در برابر باران، باد و سرما در شرایطی ست که امکان تعویض لباس خود را به آسانی نخواهید داشت.

این پارچه دارای چند لایه با قابلیت آب بندی درزها و منافذ کاملا ضد آب، ضد باد و مقاوم در برابر رطوبت میباشد. بدیهی است که هیچ پارچه یا پوشاکی همیشه با دوام نخواهد بود، اما پارچه گورتکس با پشت سر گذاشتن آزمون های کنترل کیفی موفقیت آمیز بسیاری، نشان داده که دوام، خاصیت ضد آب بودن، تنفس و طول عمرش بیشتر از انواع دیگر پارچه هاست.

منبع مقاله: پارچه گرتکس (Gore

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1498

به "مقاله: پارچه گرتکس (Gore" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارچه گرتکس (Gore"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید