معدنچی: امیدوارم سال آینده جشن صعود به دسته یک دیویس کاپ را بگیریم

به گزارش مجله سی نوا، بازیکن تیم ملی تنیس گفت: خوشبختانه فدراسیون و کادر تیم ملی برنامه ریزی های خوبی برای آینده دارند، البته فکر می کنم سال آینده با گروه سختی روبرو شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده جشن صعود به گروه یک دیویس کاپ را بگیریم.

معدنچی: امیدوارم سال آینده جشن صعود به دسته یک دیویس کاپ را بگیریم

به گزارش خبرنگاران، امیر والا معدنچی بعد از شکست تیم ویتنام در بازی دونفره به همراه اشکان شکوفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که به گروه 2 آمدیم گفتم که صد در صد می مانیم و حالا هم می گویم که اگر خدا بخواهد سال دیگر به گروه یک می رویم.

وی با اشاره به بازی خود و سبک بازی بازیکنان ویتنامی گفت: بازی امروز خیلی سخت بود اما خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این بازی رو سفید از آن بیرون بیاییم و راضیم که همه در پایان این مسابقه راضی هستند.

معدنچی در مورد مصدومیت بازیکن ویتنامی و تأثیر آن بر بازی تاکید کرد: مصدومیت بازیکن ویتنام در بازی دوبل تأثیر نداشت؛ چراکه از ابتدا قرار بود همین دو بازیکن در میدان بازی حاضر شوند. بازی های دیروز بسیار نزدیک بود و خوشبختانه خالدان و نداف با قدرت و ذکاوت توانستند به برتری دست یابند.

وی در مورد برنامه های آینده تیم ملی تنیس گفت: فدراسیون و کادر تیم ملی برنامه ریزی های خوبی برای آینده دارند، البته فکر می کنم سال آینده با گروه سختی روبرو شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده به گروه یک دیویس کاپ راه پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال مردم اصفهان از مسابقات تنیس بیان کرد: تشویق تماشاگران برای تیم ملی تنیس بسیار خوب بود و باعث شد تا بتوانیم پیروز شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 192

به "معدنچی: امیدوارم سال آینده جشن صعود به دسته یک دیویس کاپ را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدنچی: امیدوارم سال آینده جشن صعود به دسته یک دیویس کاپ را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید