مسی ، زیدان و باجو در رم به میدان می روند

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: اسطوره های فوتبال ایتالیا و فرانسه در دیداری که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم در آن حضور خواهد داشت بازی خواهند کرد.

مسی ، زیدان و باجو در رم به میدان می روند

به گزارش خبرنگاران، گروهی از ستارگان فعلی و قدیمی جهانی فوتبال قرار است در یک دیدار نمایشی با هدف جمع آوری یاری های خیریه و اشاعه صلح در پایتخت ایتالیا به میدان بروند.

در این بازی که روز نخست ماه سپتامبر (10 شهریور)، ساعت 20:45 به وقت اروپای مرکزی در استادیو المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد، ستارگانی همچون لیونل مسی، زین الدین زیدان، ساموئل اتوئو، آندره ا پیرلو و خاویر زانتی به میدان خواهند رفت.

این بازی که ایده آن را پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان داد با هدف حمایت اقشار ضعیف جوامع اروپایی، آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان و به همت 2 بنیاد خیریه برگزار می گردد که یکی از آنهایک نهاد آموزشی عام المنفعه به نام اسکولاس اوکورنتس است و دیگری بنیاد خیریه فوندازیونه اونولوس با مدیریت خاویر زانتی و همسرش است.

عواید حاصل از این بازی خیریه قرار است به پروژه مشترک این 2 بنیاد برای حمایت از تحصیل بچه ها بی بضاعت بوینس آیرس اختصاص پیدا کند.

در این دیدار که علاوه بر زیدان و مسی، ستارگان دیگری همچون روبرتو باجو، جان لوئیجی بوفون و یوتو ناگاتومو نیز حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 117

به "مسی ، زیدان و باجو در رم به میدان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی ، زیدان و باجو در رم به میدان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید