فروش میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه گذشت؛ کسب عایدی یک میلیارد دلاری

به گزارش مجله سی نوا، به گفته کمپانی برادران وارنر، فروش بازی میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه فراتر رفته و به عایدی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا نموده است.

فروش میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه گذشت؛ کسب عایدی یک میلیارد دلاری

آخرین آمار فروش بازی در نتایج عایدی سه ماهه اول این شرکت در سال 2023 اعلام شد که شامل سه ماه منتهی به 31 مارس (10 فروردین) می گردد. این اثر اکشن و نقش آفرینی دنیا باز در دو هفته اول پس از انتشار خود روی کنسول های نسل نهمی و رایانه های شخصی در 10 فوریه، بیش از 12 میلیون نسخه فروخت و 850 میلیون دلار عایدی کسب کرد که از این نظر به بزرگترین بازی وارنر تبدیل شد.

به تازگی دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery)، بیان نموده که میراث هاگوارتز تا به امروز بیش از 1 میلیارد دلار در خرده فروشی ها عایدی کسب نموده و به بیش از 15 میلیون نسخه فروش در سراسر دنیا دست پیدا نموده است. این در حالی است که این آمار فروش تنها مختص نسخه های نسل نهمی و کامپیوتر بوده است. این پنجمین دارایی این شرکت با ارزش بیش از یک میلیارد دلار در کنار مرتال کامبت، گیم آو ترونز، سری بازی های لگو و دی سی است.

از طرفی جی بی پرت (JB Perrette)، مدیر عامل پخش دنیای و بازی ها در کمپانی وارنر، انتشار میراث هاگوارتز را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مهم تلقی کرد و گفت که این شرکت به طور قابل توجهی امید بیشتری به نسخه سوییچ آن نیز دارد:

لازم به ذکر است که استودیوی سازنده بازی یعنی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) پس از تقریبا دو ماه اولین پچ بزرگ بازی را با بیش از 500 تغییر و حالت Arachnophobia Mode عرضه کرد. از طرفی در راستای اخبار مرتبط با وارنر، به نظر می رسد که این کمپانی در حال حاضر روی یک بازی کنسولی AAA معرفی نشده کار می نماید.

میراث هاگوارتز در حال حاضر روی کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی در 25 جولای (3 مرداد) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1899

به "فروش میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه گذشت؛ کسب عایدی یک میلیارد دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش میراث هاگوارتز از 15 میلیون نسخه گذشت؛ کسب عایدی یک میلیارد دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید