بلیزارد: به این زودی ها منتظر Overwatch 2 نباشید

به گزارش مجله سی نوا، اگرچه قبل از معرفی و عرضه اورواچ انتظار نداشتیم که بلیزارد سراغ اثری در این ژانر برود اما اکنون می توان به راحتی گفت که دنباله اورواچ یکی از مورد انتظارترین بازی ها در میان گیمرها است. بااین حال، اکنون در ویدیو اخیر پخش شده توسط بلیزارد اعلام شده که هواداران نباید به زودی منتظر انتشار اورواچ 2 باشند، هرچند مدتی دیگر جزییات و اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

بلیزارد: به این زودی ها منتظر Overwatch 2 نباشید

اخیراً جزییات به روزرسانی جدیدی برای بازی اورواچ منتشر شده که نقشه ای جدید برای آن مهیا نموده است. سازندگان بازی در جریان صحبت در خصوص این به روزرسانی، کمی هم به شرایط بازی بعدی خود اشاره کردند. جف کاپلان، کارگردان بازی و نائب رئیس بلیزارد، در اظهارات اخیرش اعلام نموده که در ماه فوریه و در جریان بلیزکان آنلاین، اطلاعات جدیدی از بازی اورواچ 2 منتشر خواهد شد. او درباره این موضوع گفت:

همچنین در جریان ویدیو جدید منتشرشده توسط بلیزارد، اطلاعاتی هم از نقشه جدید بازی اورواچ 1 با نام Kanezaka داده شد. انتظار می رود که این نقشه جذاب به صورت کامل در اوایل سال 2021 و احتمالاً در ماه ژانویه برای بازی اورواچ عرضه گردد.

اگرچه اکنون اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر نشده و به گفته خالقان بازی هنوز تا عرضه آن فاصله داریم، اما می توانیم امیدوار باشیم که بالاخره بعد از مدت ها بی خبری در 2 ماه آینده اطلاعات بیش تری از اورواچ 2 منتشر گردد. با توجه به ارزشی که سری بازی اورواچ برای بلیزارد پیدا نموده، نسخه دوم این بازی صندلی ویژه ای برای آن ها دارد و تمرکز زیادی هم روی آن گذاشته شده است. عرضه موفقیت آمیز بازی اورواچ 2 می تواند دوباره هیجان هواداران این مجموعه را به اوج برساند و ترند بزرگی میان بازی های آنلاین گردد.

در زمان معرفی بازی، اعلام شد که این اثر برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ در حال ساخت است اما در آن موقع هنوز مایکروسافت و سونی کنسول های نسل نهمی خود را منتشر ننموده بودند. اکنون که می دانیم تا انتشار بازی فاصله داریم، احتمالاً پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ سری اس هم به پلتفرم های این بازی اضافه شده اند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1045

به "بلیزارد: به این زودی ها منتظر Overwatch 2 نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیزارد: به این زودی ها منتظر Overwatch 2 نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید