طرح تعاونی شدن باشگاه های پرسپولیس و استقلال در وزارت تعاون کلید خورد

به گزارش مجله سی نوا، تهران (پانا) - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اعلام نمود در پی اجرای طرح تعاونی شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس هستند.

طرح تعاونی شدن باشگاه های پرسپولیس و استقلال در وزارت تعاون کلید خورد

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در ملاقات با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن گفت وگو پیرامون شرایط مالی باشگاه پرسپولیس، ظرفیت های مدل تعاونی برای حل مسائل سرخابی ها و فرآیند واگذاری واقعی این باشگاه به طرفداران، حامیان و پیشکسوتان مورد آنالیز نهاده شد.

مسکنی با تشریح ظرفیت های تعاونی ها و مدل پیشنهادی تعاونی برای واگذاری سرخابی ها بیان نمود: پرسپولیس و استقلال 2 باشگاه با سبقه تاریخی و عمق فرهنگی زیاد در بین مردم هستند و عموم مردم و طرفداران عزیز متقاضی واگذاری درست و واقعی این دو باشگاه هستند و ما این دغدغه به حق مردم را درک می کنیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تأکید بر لزوم سپردن کار به مردم اشاره نمود: مدل تعاونی، مدلی اثربخش و کارآمد برای واگذاری واقعی این دو باشگاه به صاحبان واقعی آن یعنی مردم و پیشکسوتان است.

بعلاوه، در این نشست بنا شد کمیته ای برای آنالیز و پیشنهاد نحوه تشکیل تعاونی های جامعه مخاطب پرسپولیس و فرآیند مالکیت مردم بر این باشگاه تشکیل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1679

به "طرح تعاونی شدن باشگاه های پرسپولیس و استقلال در وزارت تعاون کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تعاونی شدن باشگاه های پرسپولیس و استقلال در وزارت تعاون کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید